Ik gebruik wasbare luiers en daarnaast combineer ik dat met wat er maar net in de aanbieding is van de meest uiteenlopende merken. Vind het allemaal niet veel verschillen in kwaliteit. De enige luier die erg slecht beviel was die van Bumblies die gratis in zo'n boodschappenbabypakket zaten.
Pampers! Zitten prima en nooit doorlekken. Gebruik nu 'Baby dry' en in het begin 'newborn'. Er is altijd wel ergens een aanbieding.
Hier liefste Huggies. De pampers voelen al heel gauw nattig en stinken alsof je al 3 dagen geen schone luier om hebt gedaan..............oke dat is wat overdreven maar toch
Pampers... nooit wat anders gebruikt hier. Alleen de proefverpakkingen etos en kruitvat. Maar vond ik niet fijn.
Heb een pak gekregen huggies bijna op. Niet toppie, het stinkt bij haar en ze absorberen niet genoeg en de pasvorm is ook niet toppie voor Renske lekt er naast als de luier te vol is. Overdag de huggies nog ff en dan weer hele dagen pampers. die deed ik haar s'nachts sowieso voor.
Ik heb geen ervaring met pampers, die kan ik hier in spanje niet krijgen. Thuis gebruik ik altijd huggies, die zijn lekker soepel, nu zijn we in NL geweest, ook huggies gekocht, maar daar lijkt wel karton in te zitten! Ik dacht eerst dat het misschien een verkeerde productie was oid, maar heb nu 2x hetzelfde gehad, zou dus in NL zeker voor een ander merk kiezen..
Thanks ladies! Mooi in elk geval dat iedereen wel luiers kan vinden waar ze tevreden mee is. Met 70 stemmers (thanks!!!) en bijna 80% voor de Pampers tegen 15% voor de Huggies denk ik dat de winnaar in beeld is! Alleen jammer dat ik nooit aanbiedingen zie van 2 voor de prijs van 1...
gezien het "goeie" plassen en veel luieruitslag bij tandjes etc van de oudste toen alleen maar pampers kunnen gebruiken ivm het absorberen....vond de active trouwens het beste, maar die is niet voor newborn. nu ook weer pampers, had een paar pakken van kruidvat newborn, maar das 3x niks, onze jongste plast namelijk net zo goed als zijn grote broer, dus moet gewoon goed absorberende luiers. huggies heeft mijn schoonma gebruikt bij de oudste, maar 's nachts was hij dan altijd kletsnat.....
ik vind zeker ook de pampers het beste, zeker voor als ze echt nog baby baby zijn, dan vind ik persoonlijk de huggie's toch wat stug voor die mini babybilltjes haha maar nu mn meisje al 1+ is draagt ze ook gemakkelijk huggie's hoor, net waar ik een goede aan bieding van vind maar pampers zijn wel heel fijn
Ik haat huggies, hij was soms na een half uur al helemaal nat tot aan zn nek..... Heb zo een heel pak in de kliko gegooid. Hier alleen pampers.
ik heb huggies nooit gebruikt. pampers bleven aan Ties zijn billen plakken. na wat geexperimenteer vinden wij appie luiers het beste.