Huggies of Pampers?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door botervliegje, 4 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke luiers zijn het fijnst?

1. Ik ga voor Huggies!

2. Geef mij maar Pampers!

3. Een ander luiermerk is voor mij favoriet.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.857
    113
    Ik gebruik wasbare luiers en daarnaast combineer ik dat met wat er maar net in de aanbieding is van de meest uiteenlopende merken. Vind het allemaal niet veel verschillen in kwaliteit. De enige luier die erg slecht beviel was die van Bumblies die gratis in zo'n boodschappenbabypakket zaten.

2. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Pampers! Zitten prima en nooit doorlekken. Gebruik nu 'Baby dry' en in het begin 'newborn'. Er is altijd wel ergens een aanbieding.

3. Peentje

Peentje Actief lid

29 jan 2009
    302
    0
    0
    Brabant
    Hier liefste Huggies. De pampers voelen al heel gauw nattig en stinken alsof je al 3 dagen geen schone luier om hebt gedaan..............oke dat is wat overdreven maar toch

4. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Pampers... nooit wat anders gebruikt hier. Alleen de proefverpakkingen etos en kruitvat. Maar vond ik niet fijn.

5. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Heb een pak gekregen huggies bijna op. Niet toppie, het stinkt bij haar en ze absorberen niet genoeg en de pasvorm is ook niet toppie voor Renske lekt er naast als de luier te vol is. Overdag de huggies nog ff en dan weer hele dagen pampers. die deed ik haar s'nachts sowieso voor.

6. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ik heb voor pampers gestemd. Vind huggies te stug.

7. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik heb geen ervaring met pampers, die kan ik hier in spanje niet krijgen. Thuis gebruik ik altijd huggies, die zijn lekker soepel, nu zijn we in NL geweest, ook huggies gekocht, maar daar lijkt wel karton in te zitten! Ik dacht eerst dat het misschien een verkeerde productie was oid, maar heb nu 2x hetzelfde gehad, zou dus in NL zeker voor een ander merk kiezen..

8. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Thanks ladies! Mooi in elk geval dat iedereen wel luiers kan vinden waar ze tevreden mee is.
    Met 70 stemmers (thanks!!!) en bijna 80% voor de Pampers tegen 15% voor de Huggies denk ik dat de winnaar in beeld is!

Alleen jammer dat ik nooit aanbiedingen zie van 2 voor de prijs van 1...

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    gezien het "goeie" plassen en veel luieruitslag bij tandjes etc van de oudste toen alleen maar pampers kunnen gebruiken ivm het absorberen....vond de active trouwens het beste, maar die is niet voor newborn.
    nu ook weer pampers, had een paar pakken van kruidvat newborn, maar das 3x niks, onze jongste plast namelijk net zo goed als zijn grote broer, dus moet gewoon goed absorberende luiers.
    huggies heeft mijn schoonma gebruikt bij de oudste, maar 's nachts was hij dan altijd kletsnat.....

10. p1982

p1982 Niet meer actief

overdag pampers en nacht huggies

11. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

ik vind zeker ook de pampers het beste, zeker voor als ze echt nog baby baby zijn, dan vind ik persoonlijk de huggie's toch wat stug voor die mini babybilltjes haha

maar nu mn meisje al 1+ is draagt ze ook gemakkelijk huggie's hoor, net waar ik een goede aan bieding van vind:) maar pampers zijn wel heel fijn

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik haat huggies, hij was soms na een half uur al helemaal nat tot aan zn nek..... Heb zo een heel pak in de kliko gegooid. Hier alleen pampers.

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb huggies nooit gebruikt. pampers bleven aan Ties zijn billen plakken. na wat geexperimenteer vinden wij appie luiers het beste.

14. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Hier bevallen de pampers het beste, huggies willen nog wel eens voor lekkages zorgen.

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Julian lekte door alles heen behalve Huggies.

Bij Isabella was ik een grote kruidvat luier fan.

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier was ik ook erg benieuwd naar, ik lees mee!

Deel Deze Pagina