Waar lodger bunker kopen met Iris cheques??

Discussion in 'De babyuitzet' started by lillibit, Jan 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lillibit

lillibit Fanatiek lid

Jul 12, 2010
    2,348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Kleine vraag... ik wilde graag een lodger bunker halen met Iris cheques die ik nog heb liggen, bij de babydump, maar nu zie ik niet staan dat zij deze cheques accepteren.... weet iemand nog een plek waar ik de lodger kan halen met deze cheques??

2. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Prenatal neemt ze wel aan.

3. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    1,980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Ja Prenatal neemt ze hier in elk geval wel aan :)
    Heb je babydump al gebeld? wellicht nemen ze ze wel aan? soms lopen die contracten niet goed op waardoor het nog niet vermeld staat op bijvoorbeeld de irischeque site :)

4. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Bij ons bij BabyPlanet Breda nemen wij ze gewoon aan ook al staan wij niet vermeld in het boekje. Mijn baas geeft ze zelf gewoon weer uit.

5. lillibit

lillibit Fanatiek lid

Jul 12, 2010
    2,348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Bedankt voor de reacties!! Ik moet straks toch ff (voor wat anders) langs de baby-dump, kan ik gelijk even vragen of ze ze alsnog aannemen!!

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

Jan 27, 2010
    5,519
    0
    0
    De Bijenkorf neemt ze ook aan, maar weet niet zeker of ze daar Lodger verkopen. Ik lees even mee, heb ook nog bonnen liggen!

7. lillibit

lillibit Fanatiek lid

Jul 12, 2010
    2,348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Nou, de baby-dump neemt de bonnen niet aan..... en de Prenatal verkoopt geen Lodger.... :(
    Ik kan de babypark nog proberen, maar ik denk dat ik mijn bonnen maar voor iets anders moet bewaren, haha!

8. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Of je koopt iets anders van de irisbonnen, wat je later weer terugbrengt. Dan heb je contant geld. Of is dit niet zo netjes ;)?

9. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    Waarschijnlijk trappen ze daar niet in.
    Ik heb in 2 winkels gewerkt en bij ons mochten ze iets anders uitzoeken of kregen een tegoed bon :)

Of als je geluk hebt ziet de kassadame/heer niet dat het met kadobonnen betaald is ;)

10. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    prenatal verkoopt WEL lodger, heb ze gewoon zien liggen!!

heb het trouwens ook wel eens gedaan.....irischeques inleveren bij een aankoop en dan terugbrengen door te zeggen dat we het dubbel hadden....

11. lillibit

lillibit Fanatiek lid

Jul 12, 2010
    2,348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland

Je hebt gelijk, zag het in hun folder staan... lag dius alleen helaas niet in het filiaal hier! Maar... het is al opgelost.... er lig hier een mooie bunker op de tafel, gehaald met de bonnen bij de baby-park!!! :D

Maar heb toevallig gister ook van iemand gehoord dat je de bonnen evt bij de AH in kan ruilen voor geld..... maar of dat waar is.... :(

Share This Page