Wij hebben voor Tymen een extra box voor in de tuin en nou vroeg ik me af, zou hij al mee naar buiten kunnen met dit mooie weer? En wat moet hij aan? Kan hij gewoon in zijn broekje en shirtje mee of moet hij nog wat warmers aan? Vind het zo moeilijk! Ben altijd bang dat ik hem te koud kleed en dat hij ziek wordt of dat ik hem juist te warm kleed. Graag jullie advies!
Lekker mee naar buiten nemen hoor, buitenlucht is gezond! Ik zou hem hetzelfde kleden als jezelf met eventueel extra vestje ofzo er over. Je zult hem toch in de schaduw moeten houden en daar kan het wat frisser zijn..
Ik ga overigens wel altijd met hem wandelen hoor. Zoals ik het nu terug lees is het net of ik nooit met hem buiten kom... Maar in de box ligt hij volgens mij toch net wat meer op de tocht!
Zoiets dacht ik ook. Misschien als ik zorg dat hij goed uit de wind staat? Of zou ik hem wat extra's aan moeten trekken?
lekker vestje erbij aan! geen probleem joh! En als ie het te koud heeft merk je dat echt snel genoeg hoor! en te warm idem dito. Yesse ligt buiten in een bolderkar te spelen én te slapen, hij vindt het hééérlijk Tip heb je een vestje met cappicion?(schrijf je dat zo?) Mocht de zon te fel zijn doe je die losjes op! Geniet van het mooie weer!
oww kon dat? wij vroegen ons dat ook af. IK heb nog niet echt buiten met hem gezeten.Alleen tijdens het was ophangen.ik doe hem gewoon zijn jasje aan met capuchon,voor het geval het wat frisjes kan worden. en hij zit dan in zijn maxi-taxi,niet te lang. Een beetje in de zon maar niet waar het te fel schijnt. pfffff kwam de zomer nou maar kon hij lekker in de box liggen met speelgoed in de schaduw maar toch lekker warm.
schatten het was vandaag 20 graden en morgen word het nog warmer, dat is zomer weer, gekkie. Met z'n allen naar buiten! Buitenlucht is heel erg goed voor kindjes, daar slapen ze lekker van.Yesse is vandaag de hele dag buiten geweest. In de kar en in de wipstoel op de tuintafel met zn gezicht in de schaduw, hij vond het heerlijk!
Ach ja, weet ik ook wel! ben zo'n overbezorgde muts... Zelfs vandaag twijfel ik wat ik hem aan moet trekken met wandelen! Tis wat he?
Ik twijfel ook altijd hoor....ook met wandelen, wat moet ze aan met slapen... Maar in de tuin is het lekker beschut, dus lekker in de gewone kleren of met een windje nog een vestje....
desmond speelt in de tuin in zijn campingbedje gewoon in zijn truitje met dun vestje dat is warm genoeg heb dan ook ene parasolletje eraan dat ze hoofd niet in de zon is maar ze onderlijfje wel zodat hij het toch lekker warm houd.
met zonnebrand wacht ik toch nog even als je nu al gaat smeren dan blijven ze ene teer huidje houden. en zo brandend is deze zon nog niet. zodra het echt warm word en ook blijft dan smeer ik natuurlijk wel ze gezichtje en handjes etc alles wat bloot is in maar nu nog even niet.
Moet je je niet in vergissen hoor! De zon is nu veel feller dan je denkt. Ik ben dit weekend zelf ook verbrand en baby's hebben nog helemaal geen natuurlijke bescherming tegen de zon. Beter een keer teveel gesmeerd.
ja dat is ook waar maar ga idd nog niet in de zon zelf zitten als de zon echt in de buggy schijnt etc dan ga ik natuurlijk ook wel smeren.
gebruik ook nog geen zonnebrand hoor, je kindje lekker in de schaduw houden dan is er toch niets aan de hand?
In de schaduw lijkt mij ook geen enkel probleem, maar het ging over de zon die nu ook al krachtig is.
Pas gelezen dat baby's binnen 5 tot 10 minuten kunnen verbranden, ook als het bewolkt is!Ik smeer Fenja dus gewoon lekker in, heb weinig zin in een kindje wat verbrand is. Smeren is zo gebeurd, en je kan het beter voorkomen toch? Trouwens....smeren doe je tegenwoordig niet alleen voor het verbranden, de zon is tegenwoordig best schadelijk en kankerverwekkend.
Mijn neefje van 7 maanden heeft vandaag ook lekker buiten in zijn campingbedje gelegen, Wel in de schaduw. Hij lag in en t-shirt zonder broekje