wat denken jullie, blijven de ogen blauw?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lovewinnie, 29 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    alicia heeft nog steeds blauwe ogen en dan ook echt blauw net als der mama :) en nu vroeg ik me af zal dit zo blijven. ze is wel half turks dus dacht dat ze wel bruin zouden zijn nu maar nee hoor nog steeds blauw. ik vind het erg leuk dat ze toch nog iets van mijn heeft haha want ze lijkt sprekend der vader. wat denken jullie

2. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    ze zijn idd erg blauw.
    Mijn zoontje heeft ook blauwe ogen maar wel met wat bruine tonen erin (vader heeft bruine ogen). Dus wij denken dat hij wel bruine ogen krijgt. Wij zijn ook erg benieuwd.
    Laatst hadden wij trouwens per ongeluk een overbelichte foto gemaakt. Daarop zijn de ogen echt bruin!

Ik weet niet hoelang ogen nog bij kunnen kleuren....

3. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Tot een jaar!

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.815
    113
    Het kan wel een jaar duren, dus ik zou er nog niet van uit gaan dat ze blauw blijven.

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    inderdaad pas als ze een jaar is weet je de kleur dan verandert het niet meer.

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hier ook een overbelichte foto

meestal zijn haar oogjes rood op een foto dus heb niet zoveel duidelijke met de oogjes open

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    mijn dochter heeft ook hele felle blauwe ogen ik hoop dat dat zo blijft. foto staat in mijn album.

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mooi hoor mandy. ik vind blauwe ogen ook erg mooi en hoop dan ook dat alicia ze houd. bruin maakt ook niet uit hoor alicia blijft toch de mooiste meisje van de wereld :)

9. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    haha dat kan niet dat is noa al. ja ik vind blauwe ogen ook erg mooi. bij jou dochter zou dat helemaal mooi zijn aangezien ze half turks is en misschien een tintje krijgt, mooi hoor.

10. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Bij mijn dochter kunnen we het nog steeds niet zien. Het is geen blauw iig maar bruinig/groenig. Ik heb blauwe ogen en papa bruin. Maar zijn vader heeft ook groene ogen. Dus ik ben benieuwd.

Deel Deze Pagina