Er zijn weer hele leuke actie's bij de wibra.. Ik heb er nog niets aan maar voor de zwangere dames hier missschien wel leuk om even te kijken.. Weer badcapen boxkleden enz Succes
Bedankt voor de tip. Ik dacht gelijk even kijken op de site van Wibra, maar die doet het niet. Hier kun je toch een beetje kijken wat er in de aanbieding is http://www.koopjespakker.nl/884212/Wibra.html
@ nemo anders probeer je via google erop te komen. Die babyhanddoekjes ga ik zeker kopen woensdag, na ik weet wat het is op de echo! Dan koop ik roze of blauwe doeken natuurlijk
kei leuke dingen joh ik geloof dat ik ALLES wel wil hebben! hihi ga zometeen maar even shoppen denk ik! hihi
ben net even geweest bij de wibra druk pff. leek wel of ze het gratis weg gaven. heb een plaid gekocht en een pyamatje en een boxkleed. ik heb al zoveel maar wilde dit toch nog even meenemen.
waar gebruik je zo'n plaid voor? ik vond ze onwijs leuk maar zou bijgod niet weten waar die voo rnodig is? Ik heb 2omslagdoeken {creme}, 1 setje sokjes {groen}, een boxkleed {die met dat groen}, 2 hoeslakentjes {wit} slabbetjes {groen/bruin} dit was bijelkaar voro iets meer dan 18 euro! das niet teveel he?
Ik heb ook goed ingeslagen. Ik heb een plaid meegenomen, aangezien ze een Nemo plaid hadden. Lekker om hem in te wikkelen als je hem op schoot hebt. Wat ik heb gekocht: 2 boxkleden lime, aqua, wit en grijs 2 hoeslakens aqua 1 Plaid van Nemo 2 kruikzakken aqua 4 slabben wit met aqua 1 omslagdoek aqua 2 pakjes maat 50 (had nog bijna geen kleine maatjes) Ik vond die boxkleden echt geweldig. Ik had net de laatste, dus ik was net op tijd. En ze zijn zoooo lekker zacht, geweldig.
Een plaid is echt handig hoor Anniek. Ik gebruik een plaid in de box voor over Iman te leggen, in de maxicosi als het erg koud is, in de kinderwagen en toen ze snachts nog gevoed moest worden wikkelde ik haar daar in. Ik ben ook gaan shoppen -sokjes -2 truitjes -pyama -winterpakje -plaid -dekbedovertrekset 2 -hoeslakens 2
@sweetangel100 was de pyama ook in de aanbieding? Ik ben ook wezen shoppen hihihihi - plaid - sokjes - broekje (1,99) -bij passende truitje (1,99) - fopspeen houder - 2 handdoeken