Wij twijfelen maar raak. Ons zoontje heet Merijn Lucas een mooie naam voor een gevoelig jongetje. Ervan uitgaan dat het weer een jongetje zal worden (geen idee waarom) zitten wij vast in de jongensnamen. Ik zocht iets stevigers en niet te lief. We kwamen uit op Hugo. Daarnaast staat Julian er nog op en Olivier en wellicht Hidde. Dacht misschien kan Julian als 2e naam.... Tips?!!?
Ik vind Hugo prachtig. Mijn man is erop teruggekomen, maar dat was eigenlijk de naam die wij hadden liggen voor een tweede.
Dank jullie wel. Je hebt toch de neiging naast Merijn weer een zoete naam te zetten maar aangezien het vast niet een zelfde gevoelig type zal worden!
Ik vind bij merijn thijmen mooi staan. Ik vind Hugo ook wel een leuke nasm op zich, maar minder in de combinatie
Ja dat klopt wel dat het minder 1 trant is maar ik heb ook een gevoel dat het totaal verschillende kinderen zullen worden! Aan de ene kant ze gaan op een gegeven moment ook hun eigen weg dus in welke mate moeten de namen volledig gelijk zijn. Thijmen is overigens inderdaad erg mooi
hugo en merijn vind ik wel bij elkaar passen, maar julian als 2de naam vind ik dus persoonlijk helemaal niet bij elkaar passen..hugo julian, nee vind het niks! maar hugo vind ik wel een mooie naam en kan goed samen met merijn. suc6 met kiezen!