Ik vind beiden namen ontzettend leuk... Sterker nog, ze zijn hier ook de revue gepasseerd. Alleen zijn we inmiddels op een naam gekomen die we nog meer bij ons vinden passen... Maar zo te zien krijgt jullie kindje dus een te gekke naam! Als ik dan toch moet kiezen uit die twee, dan ga ik voor Olivier.
Beide erg leuk! Ik vind bij Merijn Olivier (gewoon NL) het beste passen, maar denk dat ik Hugo een iets 'neutralere' naam vindt dan Olivier (meteen een beetje kak, al houd ik daar wel van eigenlijk ) Kan dus niet misgaan deze keuze, in mijn ogen
Bedankt voor de reacties! Ik heb nog 4 weken dus kan nog even twijfelen, maar goed we hebben in ieder geval een top 2....nu maar hopen dat het niet spontaan een meisje is!
Olivier op z'n Frans (NL uitspraak verschrikkelijk boers!), leuk. Hugo met "zachte g" ook leuk! Maar Olivier past idd beter bij Merijn.
Beide GEWELDIG!! Ik hoop ooit een zoon te mogen krijgen en hem Hugo te noemen (Olivier gaat niet omdat mijn dochter Olivia heet) En ik vind Olivier op zn nederlands wel heel erg leuk Olivjee op zn frans klinkt een beetje gooisch en geknutseld vaak..