Beide leuke namen! Ik vind James ook wel een leuke jongensnaam! Past wel: Hugo & James Ik zou inderdaad ook gewoon Ralph kiezen, misschien dat mensen aan de merknamen denken maar als jullie het een mooie naam vinden gewoon doen!
Ik dacht er wel meteen aan, maar het zou voor mij geen reden zijn om het niet te kiezen. Het zijn toch individuutjes, geen Siamese tweeling, dus lekker boeiend dat het toevallig 2 merknamen zijn.
Tja, mijn keuze zou het niet zijn. daarnaast vind ik Ralph ook echt geen mooie naam, terwijl ik Hugo juist zo stijlvol en klassiek vind.
Ik dacht er ook meteen aan bij je topictitel. Maar lekker belangrijk.... als je de derde nou Yves zou noemen, dan zou het wel een dingetje worden ja...
het is dat je in je titel hebt staat : wie ziet em ? Maar anders had ik het nooit zo snel gedacht, je hebt het dus zelf een beetje verklapt Maar leuke combi hoor!!
Ik zag hem gelijk en om eerlijk te zijn vind ik het vreselijk. Ik vind Hugo een hele mooie naam. Ralph wat minder, maar als je je zonen Hugo & Ralph noemt, dan lijkt het wel alsof het er om gedaan is. Zo kende ik ooit twee broers die Tom & Jerry heten. Apart van elkaar prima namen, maar zo samen... Absoluut niet mijn ding. Als je Ralph echt een hele mooie naam vindt zou ik het er niet om laten, maar als je het echt doet voor de combinatie...
Ja, ik denk dat ik de volgende maar Tommy ga noemen Voor buitenlanders in Hugo op z'n Nederlands lastig te verstaan door de G-klank, maar als je dan Hugo op z'n Engels uitspreekt zoals Hugo Boss snappen ze het wel. Zodoende dat ik nu zelf de link legde naar Ralph, als voorbeeld zoals Ralph Lauren. Tja dan heb je dus de combi te pakken.... We weten nog niet wat het wordt, maar misschien moet het dan maar een meisje (waarschijnlijk dan Sarah of Daphne) worden Wel grappig dat jullie het over het algemeen een leuke combi vinden, tis zo lastig hè. Leuk om te horen. Vond Olaf ook mooi, maar die werd door mijn vriend echt afgeschoten Andere namen, Ruben, Julian, Rens, maar die vind ik dus in het algemeen wat te zacht. We willen graag iets stoers, 2 of meer lettergrepen, en niet te exotisch of te engelstalig (ivm achternaam) Maar Ralph is dus een goede kanshebber. In ieder geval bedankt voor jullie reactie voor zover!!