gekwetst!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Moedertjevj, Jun 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,351
    97
    48
    Bediende
    Ik heb al meermaals de commentaar gekregen dat ik het niet waard ben om een kind te krijgen!

wat doe ik verkeerd? ik moet wel een zeer slechte moeder zijn!

Ja, ik klaag soms eens over zijn huilbuien die uren kunnen doorgaan, maar doet niet elke moeder dat wel eens?

ik vind het echt zo enorm kwetsend!

2. Anique

Anique Niet meer actief

Wat? :confused:

Wie zeggen dat dan? Je moet je er niets van proberen aan te trekken in elk geval, als je een kindje hebt mag je best weleens lekker klagen, want ik herken het gevoel wel dat je er even totaal doorheen zit, en nou heb ik niet eens een heel huilerig kindje.

Vind het dus echt nergens op slaan om zoiets te zeggen, het helpt jou in elk geval niet om je beter te gaan voelen, laat ze dan lekker hun mond houden! :evil:

3. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Wie zegt dat dan?

Sjeetje, zo'n persoon zou ik direct uit me leven bannen. My way or the high way ;)

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,234
    7,280
    113
    Female
    Brabant
    Wat is de aanleiding dan als ze dat zeggen? Toch niet uit het niets neem ik aan? En weet je waarom je kindje zoveel huilt? Want zoveel huilen is niet echt normaal, zeker niet omdat hij al wat 'ouder' is.

En een slechte moeder zal je heus niet zijn en ja, elke moeder klaagt wel eens over haar kind ;) (al heb ik momenteel niets te klagen gelukkig ;))

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Je hebt hier toch al een tijd geleden ook een topic over geopend? Deze dus: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0

Toen had je moeder gezegd dat je beter geen kind had kunnen krijgen (of iets in die trant). Er zijn toen veel tips gegeven, heb je daar niks aan gehad?

6. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,351
    97
    48
    Bediende
    maar nee, met mijn moeder kan ik gewoon niet praten, heb het al meermaals geprobeerd!

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Maar je woont toch nog bij haar? Kun je niet een plekje voor jezelf en je zoontje regelen?

8. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,351
    97
    48
    Bediende
    ik ben ondertussen verhuisd hoor, we wonen bij mijn vriend

Share This Page