NEE Onze zoon word over 3 weken 2 jaar, maar op bijna alle vragen zegt hij nee als antwoord. Ook als hij iets laat vallen of zich zeer doet word hij erg boos. De laatste tijd word hij s'nachts 1 a 2x wakker hij wil dan een beetje drinken, en heeft soms gedroomd zegt hij. Hoe zit het met jullie bijna peutertjes? Want als ik het zo lees zijn ze allemaal het zelfde. Steven slaapt tussen de middag ruim 2,5 uur. En is verder makkelijk en lief.
hier is ook alles "nee" en "ikke doen". ik mag ons kleutertje nergens meer mee helpen hij wil lekker alles zelf doen behalve dan wat ik vraag dat is lekker nee maar hij is heel makkelijk en lief en is zo leuk om ze zo stilletjes zelfstandig te zien worden.
ik vind het ook prachtig hoor haha bij tycho is ook alles nee en moet soms echt mezelf inhouden om niet te gaan lachen
Kyano is nu 1,5 en zegt overal bah op alles is bah.... als hij iets geeft dan zegt hij da da en papa en mama zegt tie ook alleen dan op een andere manier hahahahha
hahaha leuk hé de nee fase. bij ons is de nee tijd ook aangebroken... alleen als ik vraag moet je plassen zegt ze ja, dat is leuk ! verder op alles wat je vraagt of geeft is het neeeeeeeeeeeeeeeeeee !
Hier ook nee. (Ook al bedoelt ze ja) En vooral "selluf doen". Als ik me bemoei met het eten, dan vliegt het bord over tafel Dus ze eet nu voornamelijk met haar handen
haha heel herkenbaar mensi Gijs zegt op alles nee en is echt stront eigenwijs. Gisteren werd ik boos op hem en riep Gijs niet doen en weet je wat hij doodleuk terug zegt Oor kapot en wijst naar zijn oortje Ik heb me echt rot gelachen.