ik heb hetzelfde gehad van de week. maar dan met de zwangerschaps doos.van de etos. ik had er al één opgehaald bij de etos en kreeg laatst eentje met de post. snapte het niet maar ja. er zat geen acceptgiro bij. gr loesmari die dozen zijn gratis tog? je hoeft er niks voor te betalen. anders bel je even met iemand die daar over gaat!
Als je gewoon niet betaald, hoor ej er niets meer van Dus gewoon de acceptgiro verscheuren en dan is er niets aan de hand
't Is voor hun goedkoper om eerst een herinneringsmail dan wel -brief te sturen dat hij klaar ligt dan meteen op te sturen voor 4 euro (volgens mij zijn de werkelijke kosten nog hoger ook). Als je echt heel tevreden bent over die doos zou je kunnen betalen, maar het is allemaal bulk-spul.
Nou ik heb besloten om het zo maar te laten...voor wat t is. En dus niet te betalen...best slecht maar goed ik heb er niet zelf om gevraagd om m 2x te krijgen...Thanks allemaal!
Ik zou even een mailtje sturen en het hierin even uitleggen. Ook al is het hun fout, ik vind het niet netjes om hem gewoon maar niet te betalen en niks van je te laten horen.