HUH? 3 dagen voor NOD vet positieve ovu test?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MICH18, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Litoen, heb een kruidvat testje gedaan deze was negatief. Wel met middagurine.. Speciaal voor jou gedaan! Lief he?! Haha. Vandaag positieve ovulatietest nummer 2!

2. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Misschien ben je toch zwanger en slaat een ovu test sneller posi uit omdat hij minder hcg sneller meet ofzo, hoop t wel voor je.
    Denk dat je zowiezo wel nog een keer gaat klussen, dussss SUCCES! en veeel plezier en blijf genieten ervan he !

Heb je al eens gekekend naar het fenomeen Randjesfietsen, dat kan ook helpen heb ik gehoord ?;)

3. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
  4. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    en heb je nog een foto van je ovu test van vandaag? kan je die van gister en vandaag ff samen op de foto zetten ? xx

5. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Randjesfietsen wilde ik gister doen...
    maarja toen uhm.... HAHA je snapt het wel......
    Niet helemaal goed gegaan dus!

Ik zal eens even kijken!! (die van gister is nu wel lichter weggetrokken nu die opgedroogd is!:O)

6. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Die onderste is van vandaag..
    Maar zoals je ziet zijn die anderen een flink stuk weggetrokken naar een hele dag..
    Maar vergelijk deze test maar met die vorige foto!

Eentje is met flits, zelfde gemaakt als gisteren dus,.. de andere is zonder flits.. :D

7. LiToEn

LiToEn Actief lid

8 aug 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heeeeeel lief Mich18, hahaha.
    Wel jammer dat het niet positief was, maar geluk bij ongeluk, je hebt iig je ei gevonden!

Deel Deze Pagina