8 dgn overtijd, meeduimen :)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lin933, 13 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lin933

Lin933 Lid

30 okt 2012
    71
    0
    0
    Enschede
    Hallo dames,

Zoals de topic al zegt vandaag ben ik 8 dagen overtijd. Ik heb nog steeds niet durven testen omdat ik nog maar in Ronde 1 zit:( Toch heb ik dingetjes zoals mn leeftijd (net 20), en aantal jaar aan de pil (3) wel meezitten, maarja iedereen is lichamelijk anders!

Ik ben dus nog erg huiverig, en sta er wat dat betreft wel nuchter in, het komt wanneer het komt:cool: Maarja, met 8 dagen overtijd word de blijdschap steeds een beetje groter, mijn vriend en ik willen zaterdagochtend gaan testen, als het dan nog negatief is ben ik bang dat ik moet wachten op mn menstruatie..:( (ik heb in het verleden voordat ik aan de pil zat ook een regelmatige cyclus gehad maar je weet maar nooit) of ik laat bij HA ff bloed prikken!

Duimen jullie met me mee tot zaterdag!?:D Spannend!

2. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoi lin,
    Misschien een rare vraag, maar hoe weet je dat je 8 dagen overtijd bent in je eerste ronde?
    Vaak moet je lichaam dan nog even op gang komen en heb je nog geen vaste cyclus zeg maar... dat duurt een tijdje..
    Ik hoop het natuurlijk van harte, maar ontpillen duurt toch meestal echt eventjes... heb je wel je eisprong gevoeld/weet je wanneer deze was?
    Dan kun je echt zeggen of je overtijd bent of niet namelijk...
    Zou natuurlijk wel geweldig zijn voor je!

3. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Ik help mee duimen :) het kan wel ;) en het is natuurlijk ontzettend spannend! Hier had ik gelijk mijn cyclus weer goed beide keren en na mijn miskraam ook. Deze keer 1e ronde 31 en op dag 31 2e ronde positief getest (daarvoor nog niet) het kan dus wel ;)... Succes knap van je dat je zo lang kunt wachten haha de 1e ronde heb ik al getest na 28 dagen en de 2e ronde ook ;)...

Hoeveel dagen was je cyclus voor de pil?

4. Lin933

Lin933 Lid

30 okt 2012
    71
    0
    0
    Enschede
    Ongeveer 15 dagen na de laatste dag van de menstruatie heb ik zeker weten mijn eisprong gevoeld! Kort nadat we geklust hadden, midden in de nacht, werd ik wakker door een zere lange kramp in mijn schaamstreek/lies, nog nooit gevoeld zoiets! De dokter zei dat dit hoogstwaarschijnlijk de eisprong was.

Ook heb ik last van ''ongesteldheidsrug'', bah vreselijk al 5 dagen! Zeg maar lage rugpijn maar de ongesteldheid wil niet doorkomen, ook had ik een aantal dagen geleden ontzettend veel witte vloed een aantal dagen achter elkaar.

We gaan het zien, het zal wel niks zijn.

5. Lin933

Lin933 Lid

30 okt 2012
    71
    0
    0
    Enschede
    He.. ga ik net naar de wc ontdek ik bij het afvegen een beetje bruine afscheiding, nu is mijn hoop dus helemaal verdwenen:(

Deel Deze Pagina