PCOS en kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hypequeen, 15 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hypequeen

Hypequeen Lid

15 apr 2014
    55
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Toch maar besloten om hier ook even om ervaringen en advies te vragen....

Ik ben pas op mijn 18de voor het eerst ongesteld geworden. Vervolgens jaren aan de nuvaring gegaan en nu sinds het slechte nieuws over de nuvaring in november 2013 gestopt. vijf maanden later was ik nog steeds niet ongesteld geweest of zwanger dus doorverwezen naar de gynaecoloog.

Na een echo is PCOS geconstateerd en heb ik 10 mg provera gekregen en ben ik vorige week ongesteld geworden maar dit is dus door de medicijnen.

Ik pas totaal niet in het beeld van pcos ( geen overbeharing, overgewicht, acne) maar heb duidelijk de kralenkrans in mijn eierstokken zitten.

Inmiddels zijn we dus 7 maanden bezig en heb ik geen idee of ik nu inderdaad meteen aan de clomid moet gaan en de hele molen in of dat er misschien mensen zijn met dezelfde ervaring die me advies/tips kunnen geven?

2. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ik zit in het zelfde schuitje.
    Zelf was ik voor ik aan de pil ging wel regelmatig ongesteld, maar nu, 11 jaar later, heb ik geen cyclus meer. Bij mij is ook door een echo PCOS vastgesteld, maar ik heb verder ook geen andere symptomen. Geen overgewicht, beharing en geen onrustige huid. Ergens knaagt dat wel een beetje. Is het dan wel zeker PCOS?
    Ben deze maand toch maar aan de Clomid gegaan, want ik wil toch echt graag een kindje! Het is nu afwachten of het aanslaat.
    Ik zou als ik jou was toch maar gewoon het traject instappen, zelf vond ik het frustrerender om maanden te wachten op een cyclus. Nu wordt er tenminste actief aan gewerkt!

Succes met alles, hopelijk is het toch snel raak voor je!

3. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

hier is ook pcos vastgesteld
    heb geen overbeharing of overgewicht
    wel wat acne
    toch in de mmm gestapt en nu gaan we aan de 150mg clomid omdat de rest niet aansloeg
    het is zeker geen pretje maar als je kinderwens sterk genoeg is zeker voor gaan

4. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    *Even goed de topic titels bekijken, want hier is al een topic over!!

5. Rosavise

Rosavise Actief lid

19 aug 2013
    274
    0
    0
    limburg
    Inderdaad! Kom maar gezellig mee kletsen bij pco zonder andere symptomen! Je bent welkom :)

Deel Deze Pagina