Ik wou even relativeren. . Dacht dat hij wel wit zou blijven voor 8 dpo en dat ik dan wel weer een paar dagen geduld zou kunnen opbrengen.. Ik droomde vannacht dat ik positief zou testen en mijn tepels doen met vlagen echt pijn en zijn stijf.. Mijn lf is 12 dus zit 4 dagen voor nod
En de laatste.. foto's zijn van dezelfde test kv 2v5 Zou ik morgen ochtend evt een predictor kunnen doen? Na een jaar nog nooit zoon resultaat gehad zou het dan toch eindelijk. .
Ik zie wel iets, maar vind het echt nog veel te vroeg om je te feliciteren. Hoop uiteraard wel voor je dat ie mooi op gaat lopen!
Pff bevat t echt niet.. Na bijna 13 maanden keer op keer teleur gesteld in mijn lichaam en de hoop al wat opgegeven. . Afspraak ha steeds verzetten omdat ik niet durfde.. Ik ga die predictor early vanmiddag maar halen hou jullie op de hoogte!
Ik lijk ook wel wat te zien, maar het is idd erg vroeg nog. Misschien met die nieuwe predictor early testen? Ik hoop iig op een mooie duidelijke positieve test voor je!
Dit is mijn lijstje dus ziet er zeker goed uit op 8dpo Hoop voor je ze even mooi oplopen Op 9dpo savond had ik cb digi gedaan 1-2 Dus je kan gerust morgen ook testen
Mooi rijtje dolliej! Ik zal morgen ochtend testen met de predictor als ik die kan vinden vandaag.. Cb wacht ik liever mee Tot zaterdag of zondag eerst maar eens kijken of het op gaat lopen
Test van vanochtend helemaal opgedroogd. . Hier is hij eigenlijk duidelijk te zien en roze maar krijg het maar lastig op de foto Predictor niet gevonden dus zal morgen ochtend nogmaals met kv testen
Nu zie ik hem wel! Ik wil echt niet de persoon zijn die je van je roze wolk trapt hoor, maar ik testte de laatste maanden wel vaker deze streepjes en ik hoor ook steeds meer verhalen over meiden die deze streepjes testen. Kruidvat heeft sinds een paar maanden deze streepjes.. Ik hooooop dat de testen mooi oplopen! Wilde je alleen wel mijn ervaring vertellen!
Ik heb ze ook zo getest, meerdere malen van kruidvat... en paar dagen later was t dan weer omo wit.. maaaaarrr.. wil niet zeggen dat dat bij jou het geval hoeft te zijn!!! Morgenochtend gewoon een oploper!!!!