Huh, Ben ik zwanger ...???!!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Snoopy82, 3 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajj

mamajj Niet meer actief

lijkt me wel duidelijk zo'n streepje!! gefeliciteerd!

2. Vlinder123

Vlinder123 Niet meer actief

Ik kan me NIET voorstellen dat dit een vals-positief is, en een test uit elkaar halen, levert ook niets op, denk ik. Ik ga je gewoon feliciteren!

Gefeliciteerd!! :)

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik kan me niet voorstelle dat je met zo'n test niet zwanger bent.... dus.... van harte gefeliciteerd!! :D

4. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Volgens mij is dit een prachtige positieve test. Gefeliciteerd!

5. Samantha1980

Samantha1980 Actief lid

19 mei 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    heeeeeyyyy ik denk ook zwanger!! dikke vette posi streep...alleen, ze staan idd wel een beetje naar de zijkant maar ja..dat weet ik ook niet waarom..net zoals anderen zeggen, ik zou niet weten waarom er een 2de lijn komt als er geen hcg zit..

dus. ik zou nog 1 doen!! en dan foto plaatsen hier heheh, want ze zien er altijd zo mooi uit, posi...:)

succes!!

6. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik denk ook positief. Wel raar dat dat streepje maar half is.... Gewoon nog een test doen vandaag, zeker weten dat je wel 2 streepjes krijgt!

7. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Ik zou hier niet eens aan gaan twijfelen. Dat die streepjes wat naar links staan heeft te maken met waar de teststrip in de casette zit. Als die is verschoven, staan ze idd anders, maar dat maakt voor het resultaat niks uit!
    Heb je al een digitale gedaan?

Gefeliciteerd!!

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik zeg ZWANGER :D

9. gimena

gimena Niet meer actief

ik zeg ook zwanger

10. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    overduidelijk!! Gefeliciteerd!!

11. tricia82

tricia82 Niet meer actief

gefeliciteerd

12. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    harstike zwanger gefeliciteerd

13. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zeg ook zwanger!! ben benieuwd....!

gefeliciteerd:)

14. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ik ben er ook van overtuigd dat je zwanger bent.
    Ga je vandaag een cb doen? Ben erg benieuwd!!
    in ieder geval gefeliciteerd..!!!

15. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    ZWANGER!!!!
    GEFELICITEERD!!!

Ik had ook gestest met kv 2v5 en zie mijn banner! :D
    Ik heb toen voor de zekerheid ook nog even een cb gedaan en het resultaat was duidelijk zwanger!

Lekker genieten!!

16. Foxter

Foxter Niet meer actief

Knetterzwanger :)

17. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    @ alle meiden:

Wat een prachtige, lieve felicitaties !!! (K)

Ik heb er niet eens op gelet dat de strepen teveel naar links staan, uit de casette gehaald en nog steeds 2 strepen haha:)
    paar dagen terug zlefde kv test gdn en heeel erg lichte streep, leek net indrooglijn en duurde even ook. Gister na 60 sec al een donkere streep, op de foto lijkt ie idd licht van kleur en lijkt ie niet door te lopen. In werkelijkheid loopt de streep dus wel door en donkerder. Ik ga vanmiddag een CB test halen en die doen, ben benieuwd. Ik zal er een foto van maken en hier plaatsen, positief of negatief ;)

We waren er niet voor aan t klussen, maar wilden altijd nog wel een broertje (liefste een zusje :) ) erbij dus zeeeeer welkom alleen wat sneller als verwacht :)

@sloppyslayer: hahaha ja na de CB test zal ik vk en huisarts gaan bellen :), ben nog in schok hoor hahaha !!!

Meiden allemaal superbedankt voor de lieve reacties en positieve energie! Ik hou jullie op de hoogte ;)

18. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    het 1e streepje staat ook meer naar links du slijkt me logisch dat de 2e meer in het midden staat. Meid niet twijfelen ik wou dat ik zo'n streep had. Je bent hartstikke zwanger.

19. hij lijkt mij hartstikke positief hoor, maar ik heb ook veel verhalen over valse positieven gehoord van deze test, dus inderdaad even een cb doen vanmiddag! Ben erg benieuwd :) En alvast voorzichtig gefeliciteerd natuurlijk!

20. Storm

Storm Niet meer actief

Gefeliciteerd. Volgens mij ook gewoon hartstikke zwanger!!

Deel Deze Pagina