Huh, biedt hier nou iemand zn kind aan

Discussie in 'De lounge' gestart door Sann, 11 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Ik heb even gezocht op zijn naam op fb, (de titel van de advertentie) en de jongen heeft fb, en zo te zien heeft hij een foto in zijn account met dezelfde kleren aan als in de mp-advertenties. Ik denk dat het een 'grapje' van hemzelf is.

2. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Gaat er nog iemand bieden?

3. Papaver

Papaver Niet meer actief

Ze worden steeds wijzer tegenwoordig... :D

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    heb er ook een melding van gemaakt

5. dromertje35

dromertje35 Actief lid

28 jul 2011
    253
    0
    16
    Overijssel
    Ja humor, totdat er een of andere gestoorde gek op reageert??
    Ik vind het geen humor, en ook al was het een grapje van dat joch zelf, dan nog moet hij tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
    En daarbij is het ook nog eens strafbaar op kinderen te koop of te huur aan te bieden!!

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Aangezien het ook iets anders als humor kan zijn. Bijvoorbeeld pesterij of iets nog ergers en ik wil dat niet op mn geweten hebben dat ik dan maar achteloos doorgeklikt heb.

7. Papaver

Papaver Niet meer actief

Ja humor, totdat er een of andere gestoorde gek op reageert??
    Ik vind het geen humor, en ook al was het een grapje van dat joch zelf, dan nog moet hij tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
    En daarbij is het ook nog eens strafbaar op kinderen te koop of te huur aan te bieden!![/QUOTE]

Prima dat jij dit geen humor vindt. Het is in principe ook niet míjn pakkie aan qua humor, maar dat betekent niet dat anderen er geen ander gevoel voor humor dan jou op nahouden... Ik zou, als ik jou was, in ieder geval niet wakker gaan liggen vannacht over het lot van desbetreffende knul. Geloof me: hij gaat heus niet verkocht worden, het komt allemaal goed...
    En alstjeblieft, is het nu werkelijk nodig dit toe te voegen:
    Sommigen hier hebben in ieder geval een (bescheiden) inhoud in de hersenpan...

8. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    voglens mij gewoon een grapje van um zelf hoor. ook die knipoog erbij.. echt iets voor een kind!

En die 2de foto komt op mij meer over als stoeiende broertjes of vriendjes..

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Prima dat jij dit geen humor vindt. Het is in principe ook niet míjn pakkie aan qua humor, maar dat betekent niet dat anderen er geen ander gevoel voor humor dan jou op nahouden... Ik zou, als ik jou was, in ieder geval niet wakker gaan liggen vannacht over het lot van desbetreffende knul. Geloof me: hij gaat heus niet verkocht worden, het komt allemaal goed...
    En alstjeblieft, is het nu werkelijk nodig dit toe te voegen:

Sommigen hier hebben in ieder geval een (bescheiden) inhoud in de hersenpan...[/QUOTE]
    ieder zn ding, ben ik met je eens, maar je laatste opmerking vind ik erg respectloos. Wie ben jij om iemand voor dom uit te maken.

10. Papaver

Papaver Niet meer actief

En, om nog iets toe te voegen: Ik leef nu al (bijna 20 jaar) samen met mijn Engelse partner. Een echte 'Practical joker'. Ja. wij hebben misschien een apart gevoel voor humor. Maar: liever een raar gevoel voor humor dan géén gevoel voor humor... ;)

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    we snappen het hoor, jij bent reuze grappig en wij met zn allen die niet zeker zijn wat dit is niet. Zullen we nou maar weer gewoon on topic gaan.

12. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Whahah! Dat ventje moest es weten hoe en hoeveel er op zn advertentie gereageerd wordt... ;)

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    gunnen we m toch mooi zn lolletje;)

14. Papaver

Papaver Niet meer actief

Nee ik heb niet gezegd dat ik 'reuze grappig' ben, en ik heb ook niets tegen sociale controle.
    Punt is: Je gaat meer en meer van dit soort 'practical jokes' tegenkomen on-line (en om eerlijk te zijn: deze in dit topic was overduidelijk).
    Ga je deze allemaal aanmelden bij de politie? Ze zien je aankomen...

15. Locusta

Locusta Niet meer actief

Net advertentie gezien en er komt maar één gedachte in mij op: ach..... Pubers....

16. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Waar lees jij dat ik melding maak bij de politie? Melden bij mp vind ik dus wel op zn plaats. Ook als het een geintje is zelfs. Je weet maar nooit en vind het ook geen plek voor domme geintjes

17. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik denk ook een flauw grapje van een leeftijdsgenootje.

18. Papaver

Papaver Niet meer actief

Hé dan ga je dat toch gewoon melden joh. Is helemaal prima. Oók als het maar een geintje was...

Stel je voor: men zal een geintje maken. Tut tut tut...

19. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Eerlijk gezegd vind ik die uitspraak ok erg respectloos.

20. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik vind het raar dat er zo'n discussie over moet ontstaan, vind dit geen humor, ook al is het een geintje van hem zelf of van een van zijin leeftijdgenootjes. Zie je het al voor je dat het met je eigen kind gebeurd, en dat daar een van die halve zolen op reageerd? Je hoort zoveel rare verhalen tegenwoordig. Ik vind het goed dat er mensen zijn die zo allert zijn om op dit soort dingen te reageren en deze te melden!!

Deel Deze Pagina