Die meer dan genoeg geld heeft (en dus vrijwel alles wat ze misschien zou kunnen willen hebben zelf al gekocht heeft)? Het gaat om mijn moeder. Haar enige hobby's zijn fitnessen en koken en gezond eten. Dat laatste vooral omdat ze wars is van enig extra grammetje vet op haar lijf. Ik wil geen bon geven en ook geen geld in een envelop maar echt een cadeau. Het geld verdwijnt namelijk op de grote hoop en dan is mijn cadeau eigenlijk 'niks'. (ik wil ongeveer 30 euro uitgeven).
Geen idee wat het kost maar is een kook workshop niet leuk? En anders misschien een proefabbonement op een (fitness)tijdschrift. Succes!
Lastig is dat he? Ik heb dat met mijn vader. Daarom geef ik vaak iets persoonlijks als een foto van de kids of het hele gezin.. Verder zou ik het ook niet weten sorry
Oh mijn ouders zijn ook zo.... Hebben alles al en anders genoeg geld om het aan te schaffen.... Toch kan ik ze dan juist blij maken met iets wat ze als hobby hebben; een dvd van een Zweedse serie, kook-benodigdheden, tijdschrift abonnement. Je maakt het jezelf lastig door elk cadeau dat je verzint 'af te keuren' omdat ze het zelf zou kunnen kopen. Niet doen!! Gewoon kopen!
Wij hebben m'n moeder een digitaal fotolijstje gegeven en daar alvast zelf wat foto's opgezet van ons allemaal. Ik doe ook regelmatig cadeautjes 'maken' via yoursurprise.nl
Bedankt voor de tips! Ik bedenk me net dat ze pas een pandora armband gekregen heeft. Misschien dat er nog plaats is voor een bedel!
daarom hebben wij onze ma ook een pandora gegeven voor dr verjaardag hahaha kunnen we elke verjaardag, kerst moederdag .een nieuwe kopen hahaha. anders zijn verwenpakketjes ook leuk. voor een spa oid. miss voor jullie samen.