Hoi dames, Ik heb even een vraag. Drie dagen geleden had ik vruchtbaar slijm tenminste ik kon er draden mee trekken lang.. Nu heb ik vandaag ineens een bloeding gehad, Ik zit nu op dag 17 dus snap er niets van Zou dit met mijn eisprong te maken hebben of zou het geen eisprong zijn geweest? Heel raar....nog nooit gehad. Dankjewel alvast Groetjes
Ik heb het zelf niet gehad maar volgens mij is het wel mogelijk om rond je eisprong wat bloedverlies te hebben.
Heb ook een keer ovulatiebloeding gehad.. maar dat waren 3 druppeltjes. Wanneer heb je je ei gehad? Is wel beetje vroeg voor innesteling
Ik heb weleens ovulatie bloeding gehad, de ronde dat ik zwanger was van mijn dochter 1 dag. En paar rondes daarvoor ook. Dus dat kan ja.
Dankje voor reacties, fijn! @maybee2 ik weet niet zkr wanneer mijn ovulatie is geweest want ik had drie dagen geleden vruchtbaar slijm maar vandaag dus steekjes links en die bloeding.. Dus kan ook vandaag zijn geweest Nee innesteling ga ik idd ook niet vanuit dat kan gewoon nog niet! Had ik bij mijn vorige zwangerschap wel en was ruim 11 dagen na eisprong toen @mamalap goed om te horen dat het kan! Ik dacht eerst huh bloedverlies word ik nu al ongesteld...maar toen dacht ik dus mss bestaat het ook bij ovulatie, ja dus