Ben ik zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by danger26, Jun 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. danger26

danger26 Lid

May 31, 2011
    13
    0
    0
    Hi,

Ik ben nu een jaar gestopt met mijn pil.
    Ik heb nu al 2 weken buikkrampen, het voelt als menstruatiekrampen maar dit kan het niet zijn aangezien ik pas moet menstrueren over anderhalve week.
    Ook was ik anderhalve week misselijk, en dan niet alleen s'ochtends, maar gedurende de hele dag...en voelde me dan heel naar...me buik is hard!
    Ook heb ik nu sinds een paar dagen hele gevoelige borsten.
    Nu wilde ik van de week al een zwangerschapstest halen, maar daar stond opgeschreven dat je het pas kan testen vanaf de eerste dag dat je overtijd bent.
    Moet ik nu nog anderhalve week doorlopen met deze buikkrampen, of kan het ook eerder getest worden?
    Zijn dit zwangerschapssymptonen?

2. Calimer

Calimer Niet meer actief

Hallo!

Of je nou zwanger bent of niet, de buikkrampen zal je hoe dan ook moeten doorlopen!
    Je kan indd maar testen op de dag dat je ongesteld zou moeten worden. Sommige meiden testen al paar dagen er voor, maar dan is er nog een kans dat het vroeg mis kan lopen en je toch gewoon nog ongesteld wordt ( Vroeg miskraam noemt dat).

Je zal dus nog een beetje geduld moeten hebben, hoe moeilijk dat ook is!
    En of het zwangerschap symptomen zijn, het kan er op wijzen, maar ben zelf nog nooit zwanger geweest dus daar kan ik je eigenlijk geen antwoord op geven.

Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen,

Mvg,

Calimer

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    Als je de KV 2v5 testen haalt kun je gewoon wat eerder testen hoor.

Ik heb 9 dagen na mijn ei al positief getest!

Verdel kunnen je klachten ook PMS klachten zijn (klachten voor je ongi).

Tot je een positieve test in handen hebt, kun je er nog geen pijl op trekken.

4. me83

me83 Niet meer actief

je heb wel behoorlijke kwaaltjes.. miss toch even een testje doen.. miss ben je wel zwanger en miss ook al langer dan je denkt..

sommige menstrueren gewoon nog even door ookal zijn ze zwanger..

succes iig

5. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

klinkt als een ei...
    Als je over 1,5 week ongi moet worden is je ei nog niet eens ingenesteld, dus zwangerschaps symptomen kun je gewoonweg nog niet hebben... HCG hormoon is dan nog zo verschrikelijk laag dat het niet eens met een bleodtest gemeten kan worden...
    Wacht gewoon rustig af en ben je op je NOD, ga dan testen...
    Maak je niet te druk is ook niet goed voor je.

6. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

May 28, 2011
    1,008
    2
    0
    ik zou ook afwachten want een test kan je wel doen maar als die dan negatief is zegt het wellicht nog niet eens zoveel.

Symptonen van zwanger zijn, ongesteld moeten worden of een eisprong hebben lijken enorm op elkaar dus daar kan je eigelijk niks aan afleiden.
    Zo ben ik altijd een aantal dagen rond mijn ei ook misselijk en heb ik richting nod altijd gevoelige borsten, het lijkt allemaal op elkaar.
    succes met wachten en ik hoop uiteraard voor je dat het raak is

7. danger26

danger26 Lid

May 31, 2011
    13
    0
    0
    Bedankt voor de reacties....Ik dacht ook aan een eiersprong, maar hoelang duurt zo een eiersprong dan?
    en rond welke periode is dit?

Snap er allemaal niks van hahahahahah

Wel weet ik dat ik nog steeds heeeel misselijk ben, en deze week ongesteld moet worden

8. danger26

danger26 Lid

May 31, 2011
    13
    0
    0
    Ik moest gaan menstrueren vorige maand dit heeft in totaal 1 dag geduurd, en je kan het geneens menstruatie noemen, was beetje bloed verlies!
    Nou we zijn ondertussen een maand verder, en heb nog steeds last van buikkrampen, ben ondertussen al naar de paar x naar de dokter geweest, die heeft 2 weken geleden een zwangerschapstest gedaan, deze was negatief maar omdat de klachten niet weg gaan, wilde ze me toch nog even zien....na een onderzoek kwam ze tot de conclusie dat ik naar de gynacholoog moet...voor een echo, de klachten en de pijn vind ze raar, dus nu even afwachten volgende week maandag de 11e moet ik er heen...errug zenuwachtig!!
    Ondertussen ben ik 2 dagen overtijd

Share This Page