Bij dirk de broek deze week aanbieding. Twee maxi pakken a 58 stuks= 116 stuks voor 22 euro. Dat is net het zelfde prinsipe als 3 gewone verpakkingen halen 2 betalen!
en hier vind je ook luiers,billendoekjes etc wat in de aanbieding is en komt http://www.watkostenluiers.nl/
toen ik vorige week de mail van Watkostenluiers.nl kreeg stond er vermeld dat er in December weinig leuke acties waren. Maar als ik nu zo lees, valt het behoorlijk mee!
Ik vind de laatste tijd wel de huggies voor de 3=2 aanbieding.. Vorige week nl bij trekpleister (met huggies billendoekjes erbij) en bij de AH.. Ik heb nog 2 bonnen voor Pampers 3=2, die wil ik graag bij de Etos (ivm de babyzegels) inleveren, maar daar is nu een Pampers actie. En dan mag je die bonnen niet inleveren. Dus ik wacht nog ff af, en anders haal ik die 6 pakken pampers wel ergens anders... Zijn op 6 pakken toch 2 gratis...
Ik mocht ze wel ineens inleveren, hebben ze hier van de week veranderd. De week ervoor mocht het nog niet. Had drie pakken voor 16,50 + een speeltje van fisher price.
Ik heb het laatst ook ingeleverd terwijl het al een aanbieding was maar de caissiere zei wel dat het de laatste keer was dat dat mocht want ze hadden ze alleen verlies.
Ik mocht ze ook gewoon inleveren, maar kreeg ze dan wel voor de normale prijs mee (dus 3 pakken voor 20 euro)
Ik ben gisteren naar de etos geweest. Gevraagd wanneer hun pampersaanbieding stopte, zodat ik ze met de bonnen kon halen, aangezien dan de aanbieding beter is (of nu 3 pakken voor 26,50 met dvd, of met de bon 3 pakken voor 20 euro). Zegt deze mevrouw, het mag nu wel samen.. Vandaag dus 6 pakken gekocht voor 33 euro.... Kijk dat zijn nou leuke dingen..(en ook gewoon 2 keer de dvd gekregen en babyzegels)
Ja hoor... dat heb ik weer... Heb ik eindelijk de pampers gekocht, lekken ze stuk voor stuk allemaal door! Grrrr.... Houd mijn kereltje niet eens 3 uur droog, terwijl ze 's nachts 12 uur mee zouden moeten gaan...
Wat gek eigenlijk! Ik ga ze terugbrengen naar de Etos en omruilen voor huismerk luiers of actice fit, gelukkig mocht dat, zonder aankoopbon zelfs! (Nog 3 pakken staan, heb ik echt geen zin in iedere keer alles vies.)
30% korting op de jumbo dozen bij de Albert Heyn (week 1 - 1 t/m 11 januari). Volgens de folder 12,89 per doos.
Denk je dat alle maten in de aanbieding zijn of alleen maat 5? normaal staat aangegeven dat het alle varianten betreft.
Het staat er niet bij in de folder, maar op albert.nl geldt het ook voor maten 3, 4 en 4+. Dus hoop ik dat het in de winkels ook zo is