Mijn zoontje heef pijn..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Onzeker1982, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onzeker1982

11 mrt 2008
    44
    0
    0
    Hoi allemaal,

Gister is mijn zoontje afgeschoven van de loopauto omdat hij speelgoed zag. Hij is zo enthousiast! Hij is niet gevallen! Maar van de loopauto afgeschoven, zelfs met hulp van papa..Omdat hij tegenwoordig kan staan weet hij goed hoe dat moet.
    TOCH begon ie met huilen (wat hij nooit doet) en heeft dat 30 min aan 1 stuk gedaan. Ik heb de spoedpost gebeld en we mochten langskomen.
    Ze hebben foto's gemaakt..maar niks te zien. Als het over 3 a 4 dagen niet beter gaat moeten we terug. Gaan ze opnieuw foto's maken. Misschien dan wel een scheurtje?! RAAR vind ik het want hij is niet gevallen of zo? Misschien verdraaid? maar goed... hij heeft vannacht gehuild...en vanochtend... zo zielig...zien dat je kindje pijn heeft. Ik heb hem een paracetamol gegeven en slaapt nu al de hele ochtend!!!! Hij laat nu zijn beentje hangen...
    Hij kan niet meer kruipen niks..... terwijl hij de hele wereld wil ontdekken!!! Mijn gevoel vind het maar niks...maar wat kan ik? Hebben jullie ervaring met zoiets??

Altijd ff fijn je verhaal kwijt te kunnen!

2. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik zou gewoon terug gaan naar hap.
    Toevallig had ik vd week een kindje waar ze op de foto niets konden vinden en een dag later was er blijkbaar toch een scheurtje. Ze mocht er dus absoluut niet op lopen....

3. Onzeker1982

11 mrt 2008
    44
    0
    0
    Bedankt voor je reactie.
    Maar wat bedoel je me hap. ? Sorry....

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    huisartsenpost

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zou inderdaad ook even terug gaan!

sterkte.

6. Maccy

Maccy Bekend lid

26 dec 2008
    513
    0
    0
    Als ie zijn beentje laat hangen is er duidelijk iets aan de hand dus ik zou ook naar de HAP gaan en me niet af laten schepen. Als ze daar niks willen doen, kun je altijd nog naar de spoedeisende hulp gaan.

7. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    ik zou idd ook gewoon weer even terug gaan.
    Als hij echt niks met zijn beentje doet, zit er toch echt iets niet goed.
    Succes en sterkte

8. Meranou

Meranou Bekend lid

23 dec 2009
    543
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hewbben ze foto's gemaakt van de heupjes?

Klinkt een beetje alsof het uit de kom is ofzo!
    Kan hij het wel bewegen?

Bellen hoor en als hij blijft huilen....gewoon terug gaan!

9. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

Ben je er weer mee heen geweest?
    Ik zou het in ieder geval wel doen,
    ik hoop voor jullie dat het meevalt!
    Sterkte!

10. Onzeker1982

11 mrt 2008
    44
    0
    0
    Ik lees net jullie berichtjes.
    Ik ga er toch mee terug denk ik.... Hij heeft de dag doorstaan omdat hij veel in de kinderwagen en autostoeltje heeft gezeten... Spelen op de grond ho maar...Luier verschonen is echt niet leuk...Krijsen...en duurt echt wel ff voordat hij stil is...
    Ze hebben foto's gemaakt van zijn onderbeen en met zijn knie..Verder niet... Hij kan wel zijn been bewegen...Maar gebruikt hem alleen niet. probeert hij overigens wel als ik hem neerleg op de grond...Want hij wil heel graag kruipen maar zodra hij wil kruipen merkt hij dat hij er geen kracht op kan zetten... En dan is huilen...En niet meer stoppen.. Ik overleg dadelijk met mn vriend om idd naar de huisartsenpost te gaan. hap.. :)

Bedankt jongens, erg fijn jullie reacties!

Groetjes!

11. Meranou

Meranou Bekend lid

23 dec 2009
    543
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laat je even weten hoe het gaat?

Deel Deze Pagina