Dit is echt een bizar verhaal. Een oud huisgenootje van mijn vriend belt op. Zijn vriendin had pijn in haar buik. Ze gingen naar het ziekenhuis en ze bevalt van een gezonde baby. Dit is absoluut geen broodje aap verhaal het zijn namelijk kennissen van ons. Ik weet nog niet of ze gewoon ongesteld werd in de periode dat ze zwanger was maar ze had geen buik.... Raar he?!
komt wel eens voor idd, mijn moeder had dit ook, was 18 en 1 keer met iemand naar bed geweest gewoon pil geslikt n gewoon ook ongie geworden. ze wist dus ook absoluut niet dat ze zwanger was ineens ook heel erg buikpijn, dokter gekomen en is ze op het toilet bevallen van mijn oudste zus. vind wel grappig groetjes
Is idd ook grappig. Lijkt me alleen een grote schrik, heb je een kindje en verder nog niets. lijkt me een ongelovelijk gevoel. Gebeurt wel vaker hoor, dus ik geloof het zo. komt trouwens nog het meeste voor bij vrouwen die heel veel sporten, vooral bij actieve paardrijdsters. groetjes Marieke
Het lijkt mij helemaal niet fijn, je mist toch het ernaar toe leven en jezelf erop voorbereiden......
Mijn broer, nou ja zijn vriendin dan, is hetzelfde overkomen. In het ziekenhuis zeiden ze dat als je niet weet dat je zwanger bent, je ook veel minder verschijnselen vertoond. Plus dat dit kindje heel weinig vruchtwater had en in een stuit lag (met z'n voeten bij z'n oren). Ze had wel hele zere ribben maar dacht dat dat kwam doordat ze van de trap was gevallen. En niet ongesteld was voor haar ook niet zo raar vanwege een zeer onregelmatige cyclus en een bijzonder ongezonde levensstijl. Gelukkig is mn neefje helemaal gezond!
Mickey06, dat verhaal heb ik onlangs ook gehoord. Ik denk dat het om dezelfde persoon gaat, want volgens mij hoor je dat niet zo vaak. De man in kwestie was er trouwens ook een tijd geleden achter gekomen dat hij een kind met zijn ex vriendin had!? Een kindje van twee en half zonder dat hij het wist! Argggg en dan dit! Hopelijk zijn ze er happie mee!
Ik kan ook z'n verhaal van een nichtje van mark, maar ik vind dat echt niet grappig. Het lijkt mij dat je echt wel iets moet voelen of zien aan je lichaam als je zwanger ben. En als je helemaal niks van je zwangerschap heb gemerkt dan lijkt het me dat je er echt nog geen band mee heb, en dat mis je dan ook, lijk mij.
Vroeger zou ik zeggen neeeee dat kan niet maar nadat ik er zelf pas met 7 maanden achter kwam dat ik zwanger was kan ik het me zeker wel voorstellen. Ik was gewoon aan de pil en netjes iedere maand ongi geworden... ik was misschien 1 of hooguit 2 kilo aangekomen maar dat was in januari dus gaf ik de decembermaand de schuld (oliebollen enzo). Pas toen ik de 7e maand niet ongesteld werd een test gedaan en ja hoor zwanger. Echo laten maken euhm mevrouw u bent 7 maanden zwanger... nou dan weet je serieus niet wat je hoort hoor... Maar dat ben ik achteraf nog blij dat ik nog 2 maanden de tijd had om een huisje te kopen en ik te richten....
ze zeggen idd dat je bijna of helemaal niets voel als je niet weet dat je zwanger ben, als je gewoon ongie word is het zoeizo al vreemd en denk je natuurlijk dat die klachtjes erbij horen. ik heb ook weleens gehoord (ook in t ziekenhuis) dat als je niet weet dat je zwanger ben en je val, je veel minder kans heb op een miskraam als dat je het weet. ik kwam er pas achter toen ik 5 maanden ver was en was toen al 3 keer flink op mijn buik gevallen, dus was toen echt bang maar gelukkig was alles goed. in t ziekenhuis zeiden ze toen dat als ik het had geweten er veel meer kans was op een miskraam. vind het ook vreemd maar ze zeggen t dus groetjes
Poe dat lijkt me niet zo grappig.... Ik ben blij dat je juist zoveel maanden de tijd hebt om eraan te wennen en alles op orde te krijgen. In zo'n geval ben je ineens ouders zonder dat je je erop ingesteld hebt, iets in huis hebt enz. Ik denk als je niet aan een zwangerschap denkt dat je bepaalde symtomen gewoon op iets anders schuift...
Ja ik hoor het ook wel eens, dat vrouwen plotseling bevallen van een kerngezond kindje zonder dat ze wisten dat ze zwanger waren Ik droom er juist heel vaak over, dat ik ineens mamma ben van een derde kindje zonder dat ik het wist, maar komt denk ik ook doordat het voor ons nu niet gepland is en als je die verhalen hoort en leest je extra voorzichtig bent
ik ken ook zo iemand. ze was 17 toendertijd. maar er staat ook zo'n verhaal deze maande in viva mama.
nog niet zo lang geleden is er een meisje van 17 in het nieuws geweest ze kwam uit den bosch en was een bokster ze had in de eerste maanden wel het vermoede zwanger te zijn maar de testen bleken nagatief ze kreeg ook wel een buik maar zocht daar verder niks achter de dag voor ze beviel stond ze nog in de boksring waar ze uit werd gestuurd omdat de trainer vermoede dat er iets niet goed was en dat klopte want een dag later beviel ze van een dochter in het ziekenhuis ik vind/vond het toen en nu nog een vreemd verhaal maar een nichtje van een vriendin van mij was vorig jaar bijna hetzelfde overkomen werd gewoon ongi enzo maar beviel 9 maanden later na dat ze dacht een blindendarm ontsteking te hebben in het ziekenhuis van een jochie
Das ook wat ja... Lijkt me wel jammer dat je dan helemaal niet van de zwangerschap hebt kunnen genieten! Maar ik geloof inderdaad ook wel dat als je niet weet dat je zwanger bent, je ook veel minder kwaaltjes hebt.