Hai meiden, Ik heb vanmorgen weer een vet positieve test in mn handen gehad! Geweldig natuurlijk...maar tegelijk voor mij ook heel angstig. Zal het nu wel goed gaan??! Afgelopen mei ben ik gecurreteerd na een ma ( ongeveer 9 weken) de tijd er na vond ik vreselijk. Vroeg me constant af wat ik fout had gedaan en waarom dit moest gebeuren...:x Kan het nu gelukkig allemaal wat beter relativeren... Donderdag ben ik wat bruine afscheiding verloren ( 1 maal) ( dit gebeurde ook de vorige keer wat later uitliep op een ma) Ik ben echt als de dood dat de geschiedenis zich herhaalt. Er zit niets anders op dan de 1e echo af te wachten. Spannend!! Zo, dit moest ik even kwijt! Liefs, Liset
Hey meid! Dikke knuf Het wachten op de eerste echo vond ik ook heel lang een heel spannend... Maar in zo'n situatie zou ik het ook heel moeilijk vinden! Sterkte in ieder geval!
He meis, Ik heb precies hetzelfde. Een jaar geleden ben ik gecuretteerd en een nieuwe zwangerschap heeft dus weer een jaar op zich laten wachten. Ben dus als de dood dat het weer misgaat... Er zit niet anders op dan afwachten dus. Succes! x
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Bruine afscheiding is absoluut niet altijd slecht maar ik snap je angst! Probeer er toch van te genieten want meid je bent zwanger!!!
Hey meis, van harte gefeliciteerd, en probeer er zoveel mogelijk van te genieten! Ik snap je angst heel goed, heb deze nl zelf ook ervaren. Eerste zwschap eindigde na 11w6 ook in MA. Dus toen ik weer zwanger raakte van Loïs was ik hier ook weer heel bang voor. Inmiddels is het n heerlijke dreumes