Wanneer cadeautjes onder de kerstboom?

Discussion in 'De lounge' started by Fransa, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fransa

Fransa Niet meer actief

Heb voor het eerst eens wat cadeautjes voor kerst gehaald. Met Sinterklaas was het er niet echt van gekomen en aangezien we dit jaar met z'n 3-tjes zijn leek het me wel leuk wat cadeautjes in huis te halen.

Ben dus helemaal groen wat betreft cadeautjes met kerst en ik vroeg me eigenlijk af wanneer je de cadeautjes onder de boom legt. Pas op de 24e of wanneer je ze gekocht hebt?

2. Biccy

Biccy Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    2,056
    14
    38
    Ierland
    Bij ons liggen ze er al ruim twee weken haha

3. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik vind dat ze er onder kunnen als de boom staat. Ik vind het jammer dat het hier niet kan mijn 2 mini monsters diemaken het gelijk open

4. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

Dec 7, 2009
    1,915
    1,667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Ik heb (het grootste deel dan) mijn cadeautjes allang onder de kerstboom liggen. Staat zo gezellig.

Wel jammer dat vriendlief de mijne nog niet ingepakt heeft...

5. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hier als we het vieren dus kerstochtend zelf want heb 2 hondenmonsters lopen en die scheuren het kapot omdat ze denken dat het van hun is..

6. Meilan

Meilan Bekend lid

Oct 18, 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Hier ligt de boom ook al vol cadeautjes.
    Enkel de cadeautjes van de kerstman komen pas op kerstavond (als dochter in bed ligt) onder de boom terecht.

7. firegirl

firegirl Niet meer actief

Maar pakken jullie kindjes de cadeaus dan niet alvast? Wat een verleiding! Ik weet niet of Emma ze wel netjes onder die boom laat liggen...

8. Fransa

Fransa Niet meer actief

Heb hier sowieso een miniboompje die op het dressoir staat. Dus op veilige afstand van zoonlief.

Heb vanochtend de cadeautjes er onder gelegd. Staat wel gezellig! Ben benieuwd of manlief ook nog wat voor mij haalt...

9. firegirl

firegirl Niet meer actief

Yep, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Meestal neemt hij zich wel voor wat te halen, maar komt het er toch niet van... Maar... volgende week heeft hij al vakantie en ik nog niet. Dan moet het toch lukken? :p

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Normaal gesproken legden wij altijd de cadeautjes onder de boom als we ze gekocht hadden (en als we de boom gezet hadden uiteraard). Maar dat gaat nu met Milan echt niet meer lukken, zodra meneertje een cadeautje ziet wil 'ie het uitpakken. Hier gaan ze er dus de 24e pas onder, en dan 's avonds, als Milan al ligt te slapen.

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier ook elk jaar eronder zodra de boom staat... Eerste jaar snapte Joris er nog niks van, 2e jaar was het heel verleidelijk en toch bleef hij eraf na een paar waarschuwingen. En nu heeft hij wel al met de kado's gerammeld om te luisteren en heeft ook al heel wat pogingen gedaan met gokken :D Maar uitpakken heeft hij gelukkig (nog) niet gedaan!

12. bloempje28

bloempje28 Actief lid

Aug 17, 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier meteen zodra het gekocht is, en dan word het steeds aangevuld tot kerst. Maar officieel is het volgens mij de traditie dat het er pas kerstochtend onder ligt....

13. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    1,886
    0
    0
    Ik heb de cadeautjes nog niet onder de kerstboom, wilde het eindelijk volgens de Engelse traditie doen, maar vind het toch oooh zo leuk en gezellig staan .... dus misschien toch eerder onder de boom leggen;);)

14. Samama

Samama Niet meer actief

Ik denk 5 minuten voordat we ze uit gaan pakken... als ik het eerder doe vrees ik dat er nog weinig uit te pakken valt :D

15. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Maar hoe doen jullie dat als de visite ook kadootjes meeneemt? Op 2e kerstdag vieren wij Kerst met mijn ouders, die komen dan in de namiddag. Als de kids even in de gang zijn ofzo kunnen we ze wel eronder leggen, maar hoe leggen wij uit hoe dat zomaar kan?

16. youngmom

youngmom Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, Belgiƫ
    Hier komen ze onder de boom als ze gekocht en ingepakt zijn.

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier geen kerstman, Joris weet dat wij de kadootjes kopen en ook zo de rest van de familie! Hij heeft zelfs 1 kado zelf uitgekozen in de winkel omdat oma het echt niet wist, hij zegt ook elke keer als iemand binnenkomt wat erin zit haha!

Share This Page