J e maandfactuur limiet is wat je in 1 keer kan bestellen, tot een bepaald bedrag op een maandfactuur. Je kan dus voor maximaal 100 euro bestellen als je betaald in de vorm van een maandfactuur. Die 167 euro is wat je nog helemaal maximaal kan bestellen bij de H&M. Je bestedingsruimte is dus in totaal 267 euro wat je in 1 keer kan bestellen bij de H&M maar dan kan je als bealingswijze geen maandfactuur aankruisen.
waar komt die extra 100 opeens vandaan? Bij haar normale bestedingsruimte hebben ze nu haar dubbele betaling opgeteld. Dus 100+67 totaal aan bestedingsruimte. Normaal zou het dus gewoon 100 zijn maar H&M doet niet aan geld terug betalen dus hebben ze het teveel betaalde bedrag bij haar krediet opgeteld.
ik had ook helemaal niet om die maandfactuur gevraagd, ik had alles met acceptgiro betaald! maar omdat ik dus blijkbaar iets 2x had betaald, kreeg ik gewoon automatisch die maandfactuur ik weet dus niet of ik die nu elke keer ga krijgen ja of nee maar maakt niet uit als ik er wat wil kopen via internet doe ik dat gewoon via acceptgiro dus hoef ikverder niet meer naar die maandrekening te kijken of ik moet nog een x zo dom zijn om iets 2x te betalen