hoi allemaal, mijn konijn was lekker in de tuin aan t lopen. toen heeft hij een een opening ontdekt tussen mijn schuur en t hek van de buren. hij zit hier nu in en kan niet meer voor of achteruit. heb m geprobeerd los te krijgen door m te duwen met een stok, lukte niet. geprobeerd te laten schrikken dat ie dan naar achter ging ofzo. lukt ook niet. ben van alles aan t proberen. als t neit lukt maar dierenambulance bellen. pfff
das idd een idee. mn vriend is nu buiten van alles aan t proberen zal m ff die tip ook doorgeven. echtg stomme situatie dit. vriend zegt eerst van nou laat m zitten als ie t koud krijgt komt ie wel. nu probeert hij gleukkig te helpen.
Als ie echt klem/vast zit kun je misschien overleggen met de dienstdoende dierenarts of hij een roesje kan krijgen zodat hij ontspant en hem loskrijgt? Doen ze bij animal rescue toch ook wel eens?
Ach zielig! Zou idd kijken of t hek niet ff los kan. Wel ff aan de buren vragen denk ik? Anders hebben we straks een topic over ruzie met de buren . Succes!
Ach arm beestje weet niet wat de ondergrond is maar misschien wat zand weg graven dat hij naar beneden kan met zijn kopje
En hoe is het afgelopen? Hopelijk is je konijn er tussenuit gekomen. En laten schrikken is misschien niet echt een optie, konijnen kunnen zich letterlijk dood schrikken.
hoi hoi nou na flink zwoegen en wrikken is t gelukt. meneer t konijn is weer veilig. hij zat goed klem maar met een kinderschepje die mn vader uit eindelijk kwam brengen hem een beetje los kunnen krijgen. zo ermee naar achter geduwd en daar ging ie. het hek of t schuurtje hoefde gelukkig niet los.
och wat zielig zeg!! gelukkig hebben jullie hem eruit kunnen halen. ik zou enorm in de stress schieten wanneer dit ons zou overkomen.