Vrouw geeft vreemde baby borstvoeding

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door naroke, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naroke

naroke Lid

28 mrt 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vrouw geeft vreemde baby borstvoeding

Bijgewerkt vandaag, 07:16
    Jij en en 1019 andere Hyvers volgen dit

Sommige mensen houden er wel hele vreemde hobbies op na. Een Amerikaanse vrouw is namelijk gearresteerd, nadat ze een huis was binnengedrongen en daar een vreemde baby aan de borst legde. De moeder van het kind betrapte zondag in haar slaapkamer de wildvreemde vrouw met haar twee maanden oude baby aan de borst.

De inbreekster gaf de baby terug aan de verbijsterde moeder en stortte zich vervolgens op het bed om uit te rusten. De ingelichte politie hoefde daardoor weinig moeite te doen om de 24-jarige inbreekster te arresteren. Volgens de politie van Brookings, waar het incident zich afspeelde, was de verdachte dronken.

:$:(
    Je zal maar boven komen en dit aantreffen zeg. Zal ook in shock zijn.

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    En nog dronken ook :( Wat slecht :(

3. Bri

Bri Niet meer actief

De kop van het artikel klopt niet. Volgens mij moet het zijn:

Vreemde vrouw geeft baby borstvoeding.

4. Dana

Dana Niet meer actief

Inderdaad, dat kindje heeft nu ook alcohol binnen gekregen ALS het kindje wat binnen heeft gekregen, bizar, ik zou die vrouw aanvliegen.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    :D scherp

Voor die vrouw is het een vreemde baby misschien :p

6. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    hoe bizarrrrrr! ik denk dat ik totaal verbijsterd (en overstuur zou zijn) maar vooral verbijsterd als ze daarna gewoon op bed gaat liggen?!

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Nou, inderdaad. :D

Als de nood aan de man is wordt er trouwens in sommige culturen rustig door niet-de-moeder borstgevoed. Door een vriendin of een tante (of zelfs oma!). Maar inbreken om een kind aan de borst te krijgen :$ Dan ben je toch niet helemaal gezond in de bovenkamer geloof ik. En dan dronken... verklaart wel iets in ieder geval. Je zou de moeder van dat kind zijn, ik zou niet voor mijzelf instaan denk ik. Nadat ik eerst mijn kaak van de grond geraapt had ;)

Deel Deze Pagina