Hoi Dames, Vandaag vermoedelijk 9 dpo. Zondag maandag en dinsdag (6/7/8 dpo) een heel klein beetje bruin/rood bloed verloren met afvegen. Te weinig voor een menstruatie, verder geen krampen of andere symptomen. Eigenlijk moet ik nog tot maandag wachten..maar zit mezelf op te vreten en wil eigenlijk eerder testen. Iemand ervaring met vroeger testen?
Hoi, Ik zou gewoon een testje doen als je jezelf zo zit op te vreten. Zolang je in je achterhoofd houdt dat een negatieve test nu nog niks hoeft te betekenen.
Hoi! Als je wilt weten hoeveel kans je hebt om correct positief en niet vals-negatief te testen: Pregnancy Test Results for 9 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy Hier zie je per DPO hoeveel kans je hebt! op 9 dpo test amper de helft van de vrouwen al lichtjes positief, de andere helft nog negatief. (de uitkomsten hier zijn er die allemaal zwanger bleken te zijn!) Terwijl als je nog 2-3 daagjes geduld hebt, je veel zekerder weet dat je resultaat wel eens correct kan zijn. Zelf test ik niet voor 12dpo, vanaf 12dpo heb je namelijk al 83% van de testen die correct positief zijn. En in mijn geval weet ik ondertussen dat als de test dan negatief is, dat het ook echt wel negatief is. En anders is ie licht positief Als het kan, wacht nog een dagje of 2! Door te wachten op 11dpo heb je al 25% meer kans dat het correct is (En als je het niet kan, hou dan in je achterhoofd dat er nog zoveel vrouwen zijn die dan nog negatief testen )