Onzeker

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jinky, 25 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Hier weer zo'n onzeker meisje

Ik ben al een paar dagen duizelig, rommelige darmen, steekjes, krampjes, ook bij inspanning, lachen, niezen en deze maand ook erg last van constipatie(dus daar zouden die krampjes ook weer weg kunnen komen :( )
    Wie herkent dit?

Ik hoop zo dat mijn wens ook ooit in vervulling zal gaan.

Liefs Jinky

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Je kunt alleen maar afwachten. In denk ook iedere maand van alles te voelen, maar nog steeds niet gelukt.
    Dus... wachten tot je NOD en dan testen.

Veel geluk!

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Pfff... ik herken het. Laat je niet gek maken, wees lief voor jezelf en veel, heel veel geduld gewenst tot de testdag...! :)

4. goofylover12

goofylover12 Nieuw lid

26 nov 2006
    2
    0
    0
    medewerker winkel
    ridderkerk
    wie kan me helpen?Ben momenteel erg onzeker, had op 19 nov weer ongi moeten worden, nu nog steeds niks. Heb ook last van allerlei klachtjes die horen bij eventueel zwanger zijn, maar als ik test is t negatief. Wat nu?

groetjes nicole :cry:

5. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    @Nicole, je kan naar je huisarts gaan en om een bloedtest vragen, dan weet je het zeker.
    er zijn hier meer meiden geweest die langere tijd negatief bleven testen en met de bloedtest wel zwanger bleken te zijn.
    ik weet niet hoelang je al gestopt bent met de pil, maar als dat nog geen half jaar geleden is kan je ook nog aan het ontpillen zijn.

6. goofylover12

goofylover12 Nieuw lid

26 nov 2006
    2
    0
    0
    medewerker winkel
    ridderkerk
    ben nog niet zo lang geleden gestopt met de pil, maar normaal merk ik er ook niks van (als ik langer stop). Mijn testdag is allang geweest en ben inmiddels al 9 dagen overtijd. Heb voor aanstaande donderdag een afspraak staan bij de dokter, want hier wordt ik gek van. :evil: zal de lichamelijke dingen nog even uitleggen: ben extreem moe, heb op mijn vermoedelijke innesteldag heel klein beetje bloed verloren, duizelig, gevoelige tepels en op de dag dat ik eigenlijk ongi moest worden, voelde het ook zo, maar tot op heden NIKS! Heb inmiddels geen testen meer gedaan, durfde niet meer. :(
    groetjes

Deel Deze Pagina