De afgelopen tijd gebruikte ik de ovutesten van sensitest, welke duidelijk knalden (teststreep donkerder dan controlestreep). Deze ronde gebruik ik voor het eerst de testen van de action. Nu zou ik volgens alle berekeningen gisteren (30-1) mijn ei hebben gehad. De ovutest van 28-1 was echter het donkerst van allemaal. Nu sloeg ik er eerst geen acht op, daar de teststreep niet net zo donker/donkerder werd dan de controlestreep. 29-1 en 30-1 werden de strepen echter weer lichter dan 28-1. Daar komt bij dat ik de 28e en 29e heel veel slijm had. Het droop er zo ongeveer uit zeg maar (sorry dames, misschien TMI). Iemand ook deze ervaring? Is de test van 28-1 dan toch de positieve test geweest? Zal kijken of ik nog een foto kan uploaden.
Ik zeg ook 28 positief. Heb zelf met nog geen enkel merk ovulatietest donkerder dan de controle streep getest en wel degelijk een eisprong gehad.
Dank voor jullie reacties. Ik dacht zelf ook van de 28e uit te mogen gaan, maar ik twijfelde omdat de streep niet donkerder was dan de controle streep. Hopelijk over 2 weken weer een positieve test, maar wel een andere....
Bij action ovulatietest heb ik ook nooit streep gehad die donkerder dan de test streep had. Ook lijntje werd niet zo breed. Maakt wat verwarrend... Uiteindelijk waren mijn testen op, de piek gemist en was het toch gelukt
Hoi meiden, Ik heb vandaag (2 dagen voor vermoedelijke nod bij gemiddelde cyclus van 26) een ovulatietestje of 2 van de action gebruikt, omdat ik zo nieuwsgierig was en ergens had gelezen dat hij als zwangerschapstest door kon (don't shoot me, het gaat nergens over hihi ) maar ik kreeg tot twee keer toe geen teststreep, enkel een controlestreep. Heb wel korter dan 2 uur ervoor water gedronken.... ik kan hier vast geen conclusie uit trekken? Ik vind dat wachten zo niet leuk, wat jullie? Zijn er mensen die wel aan hun ovulatietestjes konden lezen dat ze zwanger waren? Ervaringen met geen teststreep (ook niet licht) Merci
@ludde, ja ik heb 3 jaar geleden ook een ovu-test gedaan gewoon voor de gein...omdat ik niks anders in huis had...(was zondag). Deze was positief. Volgende ochtend gelijk naar kruidvat gegaan en getest....ook positief, dus bij mij klopte het. Ook mijn zwangerschap van november had ik een positieve ovutest op mijn nod. Terwijl die altijd wit zijn voor mijn nod. Heb een miskraam gehad. En nu 2 maanden later....heb ik hetzelfde...morgen is mijn nod en net een positieve ovutest. SucceS!!!
Lijkt wel op mijn dilemma deze maand Ik zou van de 28ste uitgaan ja. Bij mij knallen ze ook niet helaas.