teststreep action ovutest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door zusje84, 31 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    De afgelopen tijd gebruikte ik de ovutesten van sensitest, welke duidelijk knalden (teststreep donkerder dan controlestreep).
    Deze ronde gebruik ik voor het eerst de testen van de action.

Nu zou ik volgens alle berekeningen gisteren (30-1) mijn ei hebben gehad.
    De ovutest van 28-1 was echter het donkerst van allemaal. Nu sloeg ik er eerst geen acht op, daar de teststreep niet net zo donker/donkerder werd dan de controlestreep.
    29-1 en 30-1 werden de strepen echter weer lichter dan 28-1.
    Daar komt bij dat ik de 28e en 29e heel veel slijm had. Het droop er zo ongeveer uit zeg maar (sorry dames, misschien TMI).

Iemand ook deze ervaring? Is de test van 28-1 dan toch de positieve test geweest?

Zal kijken of ik nog een foto kan uploaden.

2. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    In de buurt van Rott
    Bij deze de foto van de testen.
    Wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

3. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    De 28e lijkt in dit rijtje de positieve test. Je ei springt daarna pas he.....

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik denk ook de 28e

5. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Ik zeg ook 28 positief.
    Heb zelf met nog geen enkel merk ovulatietest donkerder dan de controle streep getest en wel degelijk een eisprong gehad.

6. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik denk dat je ervan uit mag gaan dat je lh-piek de 28ste was.

7. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    In de buurt van Rott
    Dank voor jullie reacties.
    Ik dacht zelf ook van de 28e uit te mogen gaan, maar ik twijfelde omdat de streep niet donkerder was dan de controle streep.

Hopelijk over 2 weken weer een positieve test, maar wel een andere.... ;)

8. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Bij action ovulatietest heb ik ook nooit streep gehad die donkerder dan de test streep had. Ook lijntje werd niet zo breed. Maakt wat verwarrend... Uiteindelijk waren mijn testen op, de piek gemist en was het toch gelukt :)

9. Ludde

Ludde Actief lid

8 nov 2014
    164
    0
    16
    Amsterdam
    Hoi meiden,

Ik heb vandaag (2 dagen voor vermoedelijke nod bij gemiddelde cyclus van 26) een ovulatietestje of 2 van de action gebruikt, omdat ik zo nieuwsgierig was en ergens had gelezen dat hij als zwangerschapstest door kon (don't shoot me, het gaat nergens over hihi ;) ) maar ik kreeg tot twee keer toe geen teststreep, enkel een controlestreep. Heb wel korter dan 2 uur ervoor water gedronken.... ik kan hier vast geen conclusie uit trekken? Ik vind dat wachten zo niet leuk, wat jullie? :p
    Zijn er mensen die wel aan hun ovulatietestjes konden lezen dat ze zwanger waren? Ervaringen met geen teststreep (ook niet licht)

Merci;)

10. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    @ludde, ja ik heb 3 jaar geleden ook een ovu-test gedaan gewoon voor de gein...omdat ik niks anders in huis had...(was zondag). Deze was positief. Volgende ochtend gelijk naar kruidvat gegaan en getest....ook positief, dus bij mij klopte het. Ook mijn zwangerschap van november had ik een positieve ovutest op mijn nod. Terwijl die altijd wit zijn voor mijn nod. Heb een miskraam gehad. En nu 2 maanden later....heb ik hetzelfde...morgen is mijn nod en net een positieve ovutest.
    SucceS!!!

11. Ludde

Ludde Actief lid

8 nov 2014
    164
    0
    16
    Amsterdam
    @dees
    Spannend! Ik duim voor je. Xx

12. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Lijkt wel op mijn dilemma deze maand :D Ik zou van de 28ste uitgaan ja. Bij mij knallen ze ook niet helaas.

Deel Deze Pagina