Lichte menstruatie of iets anders?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ior, 15 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ior

    Ior Niet meer actief

    Hoi allemaal.

    Ik hoop dat jullie een antwoord weten op mijn vragen..

    Op do 3 okt heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen. Tijdens het mirena spiraaltje had ik elke maand een eisprong en menstruatie.

    Op vr 4 okt is mijn 1e menstruatie begonnen.

    Op 26 okt (cd23) had ik een eisprong.

    Op 6 nov (cd34) werd ik ongesteld, een lf van 10 dagen dus. Deze menstruatie was best ligt, 1 maandverbandje per dag zou genoeg zijn.

    Op 2 dec (cd27) had ik een erg pijnlijke eisprong gehad en na een paar dagen een sterk vermoeden zwanger te zijn.

    Op 9 dec (7dpo, cd34) een licht positieve test die 2 dagen later weer negatief was.
    Die avond begon ik ook licht te bloeden, roze en alleen bij afvegen.
    Tot op heden bloed ik nog steeds erg weinig. Helder rood, roze en bruin, maar niet veel.

    Kan ik dit nu rekenen als mijn menstruatie en heb ik een lf van 8 dagen deze ronde of breekt het later door omdat er wel iets heeft gezeten en heb ik een langere lf?
     
  2. Ior

    Ior Niet meer actief

    Niemand?

    Ook vandaag alleen wat bij afvegen.
     
  3. Ange84

    Ange84 Fanatiek lid

    26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Ik heb dit ook gehad. Ik heb eind mei mijn spiraal laten verwijderen. Daarna steeds hele lichte menstruaties gehad. 2 dagen roze, 1 dag rood en daarna weer roze. Had ook geen tampons/maandverband nodig. Ik heb 3 van dit soort cycli gehad. Daarna begonnen met tarwekiemolie en begonnen mijn menstruaties weer “normaler” te worden. Dag 15 eisprong, dag 25 had ik 1 dag roze afscheiding en daarna 2 dagen helderrood verlies. En nu zwanger :)
     
    Ior vindt dit leuk.
  4. Ange84

    Ange84 Fanatiek lid

    26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Ik heb trouwens de HA toen gebeld en zij gaf aan dat ik moest rekenen vanaf helder rood bloedverlies. Roze afscheiding is niet het begin van je menstruatie, aldus mijn HA.
     
    Ior vindt dit leuk.
  5. Ior

    Ior Niet meer actief

    Dank je wel voor je antwoord. Ik heb idd tarwekiemolie opgehaald deze ochtend. Dan hoop ik dat dat gaat werken. Lijkt mij namelijk dat als je bijna niet menstrueert, je ook geen vlies opbouwd
     
    Ange84 vindt dit leuk.
  6. Ior

    Ior Niet meer actief

    Gefeliciteerd trouwens❤ @Ange84
     
    Ange84 vindt dit leuk.
  7. Ange84

    Ange84 Fanatiek lid

    26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Nee precies, dat was dus ook mijn gedachte. Hopelijk heb je gauw weer een normaal cyclus. En een positieve zwangerschapstest ;)
     
    Ior vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina