iedere keer in bed gaan staan

Discussion in 'Baby en dreumes' started by zonnetjes, Sep 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    sophie kan sinds een aantal weken staan, ze is erachter gekomen dat ze ook in bed kan staan. als ik haar overdag in bed deed, ging ze slapen zonder slaapzak. nu ze dus kan staan, doe ik haar overdag ook een slaapzak aan. maar vanochtend was het drama, ik heb haar in bed gelegd, nadat ze al een paar keer in haar ogen had gewreven. zag ook dat ze heel moe was, maar slapen ho maar. iedere keer weer in de benen, en maar huilen! uiteindelijk heb ik haar een doekje gegeven waar een label aan zat, daar heeft ze lekker lopen tutten en zo is ze uiteindelijkj in slaap gevallen.

wie kan mij een tip geven, zodat ze blijft liggen?

2. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    Gewoon laten gaan, ze zijn er gauw genoeg zat van, en gaan dan wel slapen ...Tis ff doorbijten :D

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Volgens mij bestaat daar geen tip voor. Dat doen ze nu eenmaal, gewoon consequent terugleggen. Lastig he!

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    precies die van mij doet dat ook als ik dr neerleg. Dan trekt ze zich gewoon weer op en kijkt me lachend aan. Ik doe gewoon wat ik anders ook doe als ik dr naar bed breng (liedje zingen enzo) en ga dan weg. Uiteindelijk gaat ze heus wel liggen

Share This Page