verwarring en onzekerheid!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by babywish84, Oct 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babywish84

babywish84 Bekend lid

Jul 14, 2011
    807
    0
    16
    hoi dames,

moet even mijn "ei" kwijt..:(
    ik heb de laatste paar keren een hele mooie cyclus van 29 dagen gehad en de laatste keer hebben we ovutesten gebruikt om mijn ei op te sporen..
    nu was gisteren mijn NOD en werd ik niet ongesteld en vandaag tot nu toe ook nog geen bloed te zien!
    normaal voel ik mijn menstruatie al een paar dagen van te voren aankomen dmv kramp en zere borsten..
    nu voelde ik weinig tot niks.. pas 3 dagen nu een lichte kramp die bijna continu aanhoudt en vanaf vandaag voelen mijn borsten iets voller, maar doen geen pijn..

vanmorgen dus een test gedaan van zwanger&kids (extra gevoelig) en die was negatief..:(

wordt er erg onzeker van.. ben ik nu zwanger maar te vroeg met testen of heb ik een hele late ongi???
    mijn ei was trouwens keurig optijd, dus ook niet later waardoor misschien mijn cyclus langer duurt..

sorry voor het lange verhaal, maar moest het even kwijt en misschien herkent iemand het of heeft tips..

2. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

Jun 1, 2011
    3,016
    2
    38
    Als je niet ongesteld wordt zou ik over twee dagen nog eens testen. Er zijn mensen die gewoon wat later positief testen door een latere innestelling. Geen bloed geeft moed!

3. babywish84

babywish84 Bekend lid

Jul 14, 2011
    807
    0
    16
    dat vroeg ik me dus inderdaad af..maar ben de laatste keren zo regelmatig geweest.. en het weekend dat m'n ei eigenlijk moest innestellen om het zo maar te zeggen was ik ziek (buikgriep).. weet niet of dat invloed heeft? :(

4. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    Plus de testen van Zwanger en Kids werken niet bij iedereen even goed. Beide keren dat ik zwanger was (helaas 2*) had ik met de Kruidvat 2v5 een mooie test en met die van Z&K een heel vaag tuurstreepje.... Dus wie weet!

Share This Page