kv 2 voor 5 duurt lang voor teststreep donker is

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door littleme1980, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littleme1980

littleme1980 Actief lid

29 okt 2009
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Door een miskraam van 2 jaar geleden ben ik zo onzeker dat ik vaak test. Nu is het zo dat de teststreep wel donkerder wordt maar dit duurt vrij lang. Ik heb bij een goede zwangerschap rond deze termijn (4 + 3) meegemaakt dat de test streep al zichtbaar is voor de controle streep. Dit is nu echter niet het geval en ik moet lang wachten tot hij donkerder wordt. Wie heeft dit gehad en is nog steeds zwanger? Zijn er vrouwen die dit mee hebben gemaakt en een miskraam kregen? Ik heb trouwens ook een heel klein beetje lichtbruin verlies gehad afgelopen dindagochtend.

Hierbij ook een foto, de onderste is van vanochtend

Alvast bedankt voor jullie reacties

Bijgevoegde bestanden:

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Elke zwangerschap is anders in HCG opbouw en dat zie je ook in de testen terug. Gewoon van genieten!!

3. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Ze zijn net zo donker als tijdens de zwangerschap van mijn zoontje met dat termijn. Dus ik zeg.... genieten!

4. littleme1980

littleme1980 Actief lid

29 okt 2009
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. Maar was het bij jullie dan ook dat de streep niet binnen 5-20 min zo donker was maar pas echt een paar uur later? Ik vind het zo vreemd.

5. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Ze zijn prachtig donker!! En je ziet ook mooi dat ze donkerder worden per dag. Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met dat het zo lang duurt? Bedoel je, dat het streepje er wel staat binnen 5 min, maar dat hij daarna nog steeds donkerder wordt? Jouw streepjes zijn in ieder geval donkerder dan die van mij vanochtend! Ook na een paar uur, is die van mij nog lichter.

6. littleme1980

littleme1980 Actief lid

29 okt 2009
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik bedoel dat het streepje na 5 minuten eigenlijk nog best licht is. Maar goed ik denk dat die onzekerheid voorlopig nog wel even blijft. Ik denk dat ik morgen de cb met indicator ga doen, als dit dan 2-3 weken of 3 + aangeeft krijg ik er meer vertrouwen in.

7. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ik had in het begin wel dat het twee-drie minuten duurde voordat de streep te voorschijn kwam... Maar wel net zo mooi donker als jou... Denk dat dat een beetj aan de opname van de test ligt hoor....

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ze zijn super donker!
    Donkerder zal hij niet worden;-D
    Geniet ervan!!

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ik herken het hoor meis,eerste testen kwam pas echt naar een minuut een vaag streepje naar paar uur werden ze ook steeds duidelijker!

10. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Mooie strepen op je testen!! En allemaal even donker. Misschien zie je het met je blote oog anders, en dat kan komen omdat elke dag de samenstelling van je urine anders is. Dan heb je bijvoorbeeld een avond iets meer vocht gedronken dan de andere avond, waardoor je urine minder geconcentreerd is. Of ben je miss snacht tussendoor nog een keer naar de wc geweest, wat de streepjes betreft, zou ik me om die geen zorgen maken.

De strepen worden altijd later nóg donkerder omdat ze dan opgedroogd zijn. Dus die van vandaag zal ondertussen of morgen donkerder zijn.

11. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    vind je testen mooi hoor!! Bij mij werden ze de eerste week ook niet gelijk heel donker, maar wel steeds donkerder. Dat gebeurd bij jou toch ook? Lekker genieten dus!

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Mooi rijtje hoor, proficiat! :)

13. littleme1980

littleme1980 Actief lid

29 okt 2009
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! Ik zou willen dat er bij mij een knopje omgezet kon worden dat ik niet steeds in de stress zit. Morgen de cb digi met indicator, hopelijk met goed resultaat.

Groetjes Littleme

14. littleme1980

littleme1980 Actief lid

29 okt 2009
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen, heb weer getest en indicator geeft 3+ aan dus ik ben blij en iets gerustgesteld. Nu duimen dat het goed blijft gaan en over 2 weken de eerste echo. Thx meiden.
    Groetjes Littleme

15. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Geniet ervan!! :)

Deel Deze Pagina