Laat ons mooi in spanning tot woensdag En het kan niet zo zijn dat bij je vorige piek je eitje niet kon springen en je lichaam het nu nog een keer probeerd? Dan kan het bloed van je eisprong zijn.. Als je je eisprong zeker gevoeld hebt wordt het toch wel spannend, dan kan het nog innestelingsbloed zijn. heb je foto's van je ovutest(en)?
Ik kan nu alleen foto's maken met me telefoon, maar ze dan niet uploaden naar hier. Dus dat is lastig. Ik heb wel echt menstruatiekramp dus ik denk niet dat het nu een innesteling is. Nu ook al een dag of 9 niet geklust vanwege pijn in buik en bruinverlies. Ik zou graag willen dat ik morgen positief test, maar ik heb er weinig hoop op. Ik zal het jullie laten weten. Hoe lang kan zo een innestelingsbloeding duren dan? Ik heb wel op 8 dpo een dip in mijn temp gehad, en dit nooit eerder gehad.
Een dip kan inderdaad een innesteling zijn, maar hoeft niet altijd iets te betekenen... Ik hoop voor je dat je toch nog positief test!
Innesteling gaat in de meeste gevallen zonder bloeding gepaard, maar als het bloedt kan het varieren van een klein beetje tot redelijk veel, maar het wijkt in de meeste gevallen wel af van een gewone ongi! Ik ben benieuwd hoor
toen ik positief had getest met een zws test heb ik voor de grap ook getest met een ovutest en wat bleek: knalpositief!
Vind ons vrouwenlichaam toch nog heel wonderlijk...positief kunnen testen met een ovu test als je zwanger bent. TS, hopen dat het inderdaad raak is. Lijkt me anders zo lastig als je man op een ship werkt.
Ik heb laatst ook voor de grap nog ovu test gebruikt en die knalde echt. Bij de innestelling kan je soms echt enorme buikpijn voelen net als bij ongi. Erg spannend als het echt doorzet dan is het waarschijnlijk niet gelukt,maar als het een veel minder is dan ongi dan kunnen je nog hoop houden!!!
Nu wel ontzettende steken en kramp maar menstruatie zet nog niet door. Vanmiddag naar huis en dan langs de winkel om een test te halen. Ik hou jullie op de hoogte!
Nou dames, ik heb net getest.... En dikke tranen, maar nu van blijdschap want ik ben zwanger! Getest met 2v5 van kryidvat en met clearbleu! niet meer verwacht, maar wel heel blij!