Ik had toen ook al mijn testen een maand bewaard met de data erop geschreven keek er elke keer naar (had 10 testen gekocht en heb ze allemaal gebruikt en dus bewaard)
Wat zo'n stomme predictor toch kan doen Kv zijn de meeste betrouwbare die op de markt zijn (aldus mijn gyn)
Ik zou zeker positief zeggen hoor.. en predictor heeft een slechte reputatie. kv 2v5 daar in tegen zijn erg betrouwbaar. Kijk even in mijn foto album daar ook een hele reeks met kv 2v5 testen beginnend 4 dagen voor NOD , die van jou zijn precies zo. Gefeliciteerd X Joyce
ja dat merk ik , stomme predictor ! ik weer helemaal teleurgesteld ! maar jullie maken me weer blij met jullie reacties !
Ik duim voor een plakbeeb en dat je niet meer zo hoeft te verschiet... En als je zelfs zo mooi test met avond urine, dan is die lieve beeb goed bij je genesteld
Als je t niet te duur vind , kan je zo'n CB Digital halen.. ik vond het erg leuk als laatste bevestigingstest. Geeft ook aan hoe lang sinds bevruchting. Ook leuk voor een foto voor familie en het bekend maken. Nogmaals gefeliciteerd Geniet er van! X Joyce
Nou de verloskundige nog even bellen Of heb je al een afspraak gemaakt?! Ga je trouwens mee doen aan MvM, zo ja krijg je daar ook nog een hele mooie test van En zo'n CB is inderdaad leuk...
Voor de meiden die me steeds hielpen hier, Uhm , ik heb net een miskraam gehad. Ik verlies veel bloed en heb ontzettende buikpijn :'( Ik ben er kapot van !