De gevoelige zwangerschapstesten geven wel vaker streepjes zond er dat je zwanger bent. Niet heel betrouwbare testen dus. En volgens je ovu geen eisprong te bespeuren,dus alles klopt weer
Eh, dat weet ik wel, ik ken de testen. Volgens mij heb je mn berichten niet allemaal gelezen, want het klopt niet
Dat ik normaal witte ovulatietesten heb op cd7 en nu niet, en zoals je op de 1e foto kan zien is de ovu.test aardig gekleurd en is ook op de zw.test een licht streepje te zien.
Elke vrouw heeft lh in haar urine wat kan schommelen...negatief is negatief,dus dat klopt.En na 1 ronde ovulatietesten kun je niet spreken van 'altijd' een witte test op cd 7. En op deze zwangerschapstesten komen wel vaker streepjes die niets betekenen. Dus alles klopt toch?
@Pipo, het lijkt net of je me de les wilt lezen. Ik begrijp hoe ovulatietesten/zwangerschapstesten in elkaar zitten. Wij hebben drie kinderen dus het is niet dat ik voor het eerst van mijn leven een ovulatie/zw.test in mijn handen heb. Bekijk bijlage 471330 Dit is van vandaag, cd9. De ovulatietest is dus behoorlijk gedaald. Nu is 'ie weer normaal zeg maar. Even voor de duidelijkheid; mijn cyclus fluctueert amper en mijn ovulatietesten zijn meestal ook vrij voorspelbaar. Normaal gesproken heb ik tot en met cd10 witte ovulatietesten. Deze ronde had ik dus donkere ovulatietesten en lichte streepjes op de zw.testen. Wij denken dat het een hele vroege miskraam is geweest en we gaan nu gewoon verder, hopen dat mijn ovulatietesten weer oplopen.
Ik denk dat je niet weet hoe het werkt...lees je openingspost eens... Je bent op 10 dpo ongesteld geworden,hoezo dan een miskraam? Je spreekt pas van een miskraam als je een positieve test hebt op je nod,en daarna gaat bloeden...Dus nee,vroege miskraam kun je uitsluiten.
Ben je gynaecoloog? Deskundige? Waar haal je jouw wijsheid vandaan? Je informatie klopt niet. Maargoed, wat mij betreft mag deze topic gesloten worden
Mijn informatie klopt helemaal. Maar ik sta open voor kritiek hoor,dus verbeter me waar jij denkt dat mijn informatie niet klopt...
O ja,ik zal je de naam geven van hoe het in de medische wereld heet.Biochemische zwangerschap,als er überhaupt sprake geweest is van een zwangerschap.
Eens met Pipo. Op 10 dpo kun je niet spreken van ern miskraam. Dat je ovulatietesten ene keer wit zijn andere keer een licht streepje is ook normaal. Je hormonen schommelen wat of je urine is geconcentreerder. Maar beiden negatief..
Het maakt me niet eens uit of het een vroege miskraam of helemaal geen miskraam is. Ik merk dat het me irriteert dat jullie mijn lichaam beter lijken te kennen dan ik zelf. Ik weet wanneer een ovulatietest positief is en wanneer niet. ik zeg ook nergens dat ik positieve ovulatietesten heb deze ronde. En ik weet ook hoe mijn cyclus er doorgaans uitzien en hoe ovulatietesten hierop reageren. Ik kan het dus als beste beoordelen wanneer het ineens totaal anders dan anders is. Wat mij betreft laten we het hierbij.
Als je alles al weet,waarom dan dit topic? Als je een topic opent kun je reacties verwachten.Mensen steken er moeite en energie in om je zo goed mogelijk te helpen,en jij kat de reacties af omdat het antwoord je niet bevalt...
Is niet helemaal waar hoe je dit stelt. Ik sta zeker open voor reacties en ik pretendeer nergens alles te weten. Simpele dingen als hoe een ovulatietest werkt snap ik zelf ook wel. Het is de belerende toon die ik vervelend vind en het feit dat er wordt vertelt hoe iets in elkaar zit. Ik weet ook wel wanneer testen wel/niet positief zijn. Ik weet ook dat hormonen schommelen. Maar ik weet ook dat ik tussen cd1 en cd10 nooit wat voor streepje dan maar ook op een ovulatietest heb gehad. Dus als ik dat wel heb, plus lichte streepjes op zw. testen dan vind ik dat vreemd.