Paar dagen voor NOD en nog geen klachten

Discussion in 'Zwanger worden' started by babywens2011, Mar 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    2,056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

Hoe is het met jullie? Ook allemaal in spanning af te wachten tot je NOD? Over 5 daagjes zou ik mijn NOD hebben, maar heb eigenlijk nog geen klachtjes :( Bijna helemaal niks.. Ik weet nou niet of dit wat goeds betekent.

Zijn er meer meiden die eigenlijk nog niks voelen? Ahh ik hoop zo dat het deze ronde raak is.

Zijn er misschien ook zwangere meiden die ook niks voelden voor NOD, maar toch zwanger zijn? Ik ben benieuwd!

2. xhiipheiidx

Mar 8, 2011
    36
    4
    8
    heey heey meid,,

jaa dat is moeilijk te zeggen ik kan je alleen vertellen dat ik ook helemaal niks gemerkt heb had eigenlijk ook geen klachten voor mn nod pas ongeveer een week daarna kwamen er hele lichte klachtjes heb maar 2x overgegeven tot nu toe ben nu 12 weken zwanger dusja mag eigenlijk niet klagen :D maar het hoeft niet altijd zo te zijn dat je ergens last van heb ik heb een test gedaan omdat mn vriend erop aan bleef dringen omdat hij het gevoel had dat het raak was maar ik zelf dacht van niet had nergens last van.. dus geef de hoop nog niet te snel op ik hoop met je mee ;)

3. babywens2011

Feb 1, 2011
    2,056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heej!

Dank je wel en gefeliciteerd met je zwangerschap! WOoww al 12 weekjes.. heerlijk lijkt mij dat! Heb je toch wat meer zekerheid en weet de rest het al? Lijkt mij zo'n leuk moment om het tegen familie en bekenden enzo te vertellen!

Ohnou oké gelukkig. Maar jij had ook niet het gevoel alsof je zwanger was? Dat hoor je toch ook vaak.. nouja er zit inderdaad niks anders op dan wachten ;) haha heb gewoon al de hele dag een soort zenuwachtig gevoel in mijn buik, zo maf :p

4. xhiipheiidx

Mar 8, 2011
    36
    4
    8
    heey jaa inderdaad heerlijk moment om het lekker met iedereen te delen enz :D hopen dat dat moment voor jou ook snel aanbreekt ;) nee inderdaad zoals ik al zei ik ben binnen 4 maanden zwanger geworden ( wat overigens erg snel is gelukkig:D ) maar had egt het gevoel alsof heet maanden zou gaan duren maar in de 1ste maand had ik het gevoel dat het al raak was testen testen testen je kent het wel haha :p maar nee hoor negatief :( toen de 2de maand weer zeer overtuigd van zwangerschap weer testen testen maar nee weer niets:S en toen wel allerlei vage klachten (wat je lichaam je al niet voor de gek kan houden) nou op naar de 3e maand dan maar weer sterk gevoel nu is het raak weer testen maarnee begon weer te bloeden :S weer zon rot gevoel balen enz en toen in de 4e maand had ik totaal nergens last van dus wou ook niet testen was zo zat van steeds die teleurstelling.. maar mijn vriend zij de hele tijd doe nou even een test doe het dan voor mij blablabla ik zei dus nee want ik ben niet zwanger ik voel me niet zwanger hahaha was erg geprikkeld van de teleurstelling en toen uiteindelijk toch maar gedaan en ja hoor zwanger...:D maar ze zeggen wel het komt tog altijd op een onverwacht moment maar ik denk dat dat echt zo is en toen pas een week 1,5 week na mn nod pas klachten dus het kan nog altijd laten we het hopen ;)

5. babywens2011

Feb 1, 2011
    2,056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zoo apart joh! dat je dan het gevoel hebt echt niet zwanger te zijn en het dan toch wel bent! Nou hopen dat het bij mij ook zo is. Had vorige maanden ook echt wel klachtjes en hoopte elke keer dat het raak was.. maar inderdaad allemaal negatieve testen en dat is zo'n teleurstelling inderdaad!

Nou geniet lekker van je zwangerschap! en dank je wel voor je bemoedigende woorden ;)

6. xhiipheiidx

Mar 8, 2011
    36
    4
    8
    jaa daarom ik ook eigenlijk van niet omdat eigenlijk de meeste vrouwen allemaal zeggen dat voel je gewoon als je zwanger bent dan weet je dat gewoon en ik had dat nie dusja ik dacht zal ook wel niet dan maja zo zie je maar weer het kan tog wel :) succes en hoop voor je dat t snel raak is

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    4,258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Hoi

Ook ik heb helemaal niets gemerkt en zelfs toen ik 1 dag overtijd was was ik er nog steeds heilig van overtuigd dat ik ongi zou worden. Maar ja iedere vrouw is echt anders. Hoop dat je over een paar dagen positief zult testen.

8. babywens2011

Feb 1, 2011
    2,056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pff gelukkig ;) Wat fijn al die bemoedigende woorden!
    Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap.. je bent ook al lekker op dreef, 8 weekjes! Heerlijk hoor, geniet ervan!
    En ik hoop ook dat het deze ronde raak is voor mij ;)

Share This Page