Corrigerende hemdjes dragen in de zomer? Is toch veel te warm? Hoe doen jullie dat?

Discussie in 'De lounge' gestart door hanna76, 21 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hallo,

Wie van jullie draagt corrigerende hemdjes om de boel (buik) wat platter te laten lijken?
    Ik draag ze dus, maar... hoe doen jullie dat in de zomer?? Die hemdjes zijn hartstikke warm... Moet ik dan echt in de zomer alles maar gewoon laten blubberen door geen corrigerend hemdje te gaan dragen...? En iedereen zich laten afvragen of ik misschien zwanger ben... (terwijl ik dat níet ben)...

Dus ja.. hoe moet dit in de zomer..? Of,... heeft iemand nog een briljant idee om m'n buik platter te krijgen... Ik heb echt een buik die overeenkomt met 18 weken zwanger ofzo. :(

Groetjes,
    Hanna

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Tsja, OF sporten/dieet OF toch het hemdje.. :p

3. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Mja... maar ik ga al 2x in de week naar de sportschool: fitness.
    Ik heb in ieder geval niet het idee dat ik daar ook maar íets mee afval. ;)

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Als je echt een 18 weken lijkende buik hebt, zou ik eens gaan kijken naar diastase.

verder indedaad laten blubberen.. doe ik ook .

5. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Diastase..? :(

6. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Denk dat er niet veel anders op zit. Of zo`n warm ding aan.
    Of het gewoon laten hangen.

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ik zou hem wel aandoen als dit veel scheelt

8. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik denk dan ook aan diastase.

9. unknowable

unknowable Niet meer actief

Als je 't vervelend vindt zou ik hem wel gewoon aan doen.

En misschien toch (tijdelijk) vaker sporten dan twee keer per week. Denk dat twee keer per week niet echt zoden aan de dijk zet.

En als je dan de boel strak hebt, hoef je het alleen nog maar bij te houden. :D

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.516
    36.478
    113
    Tja, met sporten krijg je het wel wat strakker, maar zo straks als voor de zwangerschap lukt mij niet. Ik draag in de zomer vaak een katoenen hemdje eronder. Lubbert niet zo, maar zweet ook niet zo. Als het erg warm is gewoon zonder, maar heb niet een heel dikke buik ofzo.

11. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    M'n buikspieren zijn wel gecontroleerd na de zwangerschap door een fysiotherapeut, ongeveer 2/3 maanden na de zwangerschap. Dat was toen goed, zeiden ze.
    Kan zo'n diastase dan nog wel...?

12. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    tja ik zou het dan laten hangen, lijkt me erg benauwd als het warmer dan 25 graden wordt.

en niet heel lullig bedoeld, maar met 2x sporten in de week bereik je ook niet gek veel.. het beste is ten minste 3 dagen, maar liever meer.

13. mimi83

mimi83 Niet meer actief

dan valt in principe een diastase wel af indd. dus dan gewoon lekker laten hangen die handel.

14. Aylen

Aylen Niet meer actief

Lekker laten hangen! Mooi zijn is fijn, maar je mag ook gewoon een comfortabel leven leiden hoor. Wmb hoort jezelf kapot weten in de zomer omdat je geen rolletjes mag zien daar niet bij.

15. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Persoonlijk zou ik het "gewoon laten hangen" niet kunnen en me er niet prettig bij voelen.
    Neem je eet patroon eens onder de loep en probeer iets aan sport te gaan doen...ik weet niet of je al sport hoor.

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    Geen tips, maar hier altijd een wurghemd aan. Van min 20 tot plus 35. Ik voel me zo kaal zonder. Ik merk het niet eens dat ik hem aan heb, maar moet t wel een fijne zijn.

17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Ik doe dus echt niet zo'n hempje aan...ondanks dat ik wel een buikje heb.
    Ik draag wat hogere broeken en kleren die niet de nadruk leggen op dat buikje.
    Inmiddels ben ik 12 kilo afgevallen en wordt dat buikje steeds minder gelukkig.

18. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Meestal draag ik dubbele katoenen hemdjes/tops van de zeeman of van de kruidvat in de zomer waarvan ik de onderste laag goed in mijn broek stop of anders laten hangen. Het is altijd even wennen in het begin, maar dan gaat het wel. Je hebt trouwens bij de miss etam correctie tops met spaghettibandje en met de buiten kant van katoen. Die kun je ook los gewoon zo dragen.

Ondanks dat ik 60kg kwijt ben, is sinds de zwangerschap mijn buik er ook niet op vooruit gegaan. Het hangt er ook vanaf hoe (hoog) ik mijn broek of rokje draag.

19. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik zou eens een foto van je buik plaatsen hier.... Wie weet is hij in je hoofd mega maar valt het eigenlijk alles mee!

En ik zou wel zon hemdje dragen als ik het zou hebben, omdat ik me er niet prettig bij zou voelen. Maakt het jou niet uit zou ik zeggen laten hangen ;).

Je kunt natuurlijk ook van de leuke mouwloze bloesjes dragen, als je snapt wat ik bedoel, leuk op een strakke witte broek ofzo...

20. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Mja, ik denk misschien toch eens op m'n eten gaan letten.... Misschien dat dat ook wat helpt.
    Verder buikspieroefeningen? Helpen die? Of maken die het juist erger...?

Deel Deze Pagina