Hoi meiden, Ik weet dat er nog een topic over bloedverlies loopt, maar dit is nu al mijn derde bloeding die ik heb gehad tot nu (morgen 8 weken zwanger). De eerst bloeding was in de 5e week, overigens heel weinig en bruin, ik dacht toen zelf aan een innesteling. Vorige week, een paar uur na gemeenschap, ook bloed, helder, en donker, en dit gaf ik op de gemeenschap. Maar nu, ik voelde me vandaag supergoed (heb toch nergens last van deze zwangerschap, alleen gevoelige tepels) en ik ging gister naar de wc, nee hè! Weer bruin bloed in m'n inlegkruisje! En als ik naar de wc ga zie ik slijm vermengd met roze/bruin bloed. Wat kan dit nu weer zijn? We hebben geen gemeenschap gehad, ik heb niet geniest/gehoest! O, wat ben ik bang. Heb pas begin oktober een echo staan. Nu, een dag later, steeds een opgezet gevoel in m'n buik, soms lage rugpijn en zeurderig gevoel in m'n onderbuik. Het bloeden was ook zo weer over, dus weer zo kort gebloed, en nu weer 'gewoon wit/geel verlies'. Wat zou dit kunnen zijn? Maak mij zo zorgen!
Doe ik ook morgen, eens horen wat zij ervan zeggen. Het is maar zo kort en donkerrood/bruin bloed. Nu is het ook weer weg en heb ik 'normale' afscheiding en heb ik ook het gevoel groei in m'n baarmoeder te hebben; steken in m'n buik, opgezet gevoel enz. Als ik die bloedingen steeds niet had was ik blij geweest denk ik, dan had ik zoiets: bandenpijn! Nu maak ik me zo bezorgd!
Sorry Elleke maar ik moet dit topic sluiten. Dit omdat je hetzelfde topic al eerder geopend hebt, dubbel posten is niet toegestaan.