Echt we vervelen ons kapot! Wat een rotweer, veel is dicht en de kinderen zijn lastig. Wat gaan jullie vandaag doen?
Kinderkamer in elkaar zetten en misschien vanmiddag nog even wat leuks met vrienden als de zon er door komt .
Bloed laten prikken, dan thuis wat aanrommelen aan de inrichting. Vanavond diner met schoonouders en op een sloepje door Leiden ... door de regen. Dus waarschijnlijk ga ik ook een regenpak aanschaffen
Ik denk ook vervelen... Man werkt tot 15 uur, en ik heb geen auto.. Jongste slaapt nu een uurtje, oudste knutseld
Met een vriendin en haar kinderen gaan we naar een soort Ballorig met zijn allen. Wij dus kletsen en koffie drinken en de kinderen lekker spelen
Ik ben gaan hardlopen vanochtend vroeg, daarna samen met de kleine in bad. Toen gingen we kleuren en voetballen in de woonkamer, nu ligt meneer op bed en zit ik een documentaire te kijken op uitzendinggemist.nl Straks misschien nog even op de koffie bij mijn zus of bij mijn vader. Het schijnt minder te gaan regenen later vandaag, dus aan het einde vd middag ga ik nog een uurtje wandelen met de buggy. Lekker aanlummelen dus.
Hier ook een "verveel" dagje al vervelen we ons eigenlijk niet echt we hebben er een pyamadag van gemaakt! Vanochtend zitten kleien, kleuren en een filmpje gekeken en straks gaan we koekjes bakken en schilderijen maken . Vanmiddag gaan we nog wel even naar buiten (kranten/glas wegbrengen) maar dat is ook meer even voor een frisse neus .
Hier ook rommeldagje thuis. Man aan het werk. Dreumes op bed. Stiefdochter op dr kamer spelen. Vanavond ga ik naar de toppers
Zodra ik eindelijk op mag staan ga ik ontbijten! Na het ontbijt origami diertjes vouwen van geld. Daarna met man en dochter naar de babydump en prenatal en door naar mijn zusje voor haar verjaardag!
Als het droog is ga ik met m'n baby naar een markt met allerlei eten, kunst, cultuur en vintage spulletjes.
Taarten bakken voor schoonmoeder haar verjaardag Rondje woonboulevard met vriend en schoonmoeder Kozijnen, douche en wc boenen Was ophangen Poging teennagels lakken (met deze buik is dat een opgave)
Ze zijn de tuin aan het bestraten en kunstgras aan het leggen. Dus verder niks bijzonders! Hier overigens wel goed weer!
Hier troosteloos weer dus we hebben vanochtend al druk aan de slag geweest met loombandjes. Ik ben aan pootje 3 van padma begonnen. (Haken dus.. Vanochtend begonnen dus schiet lekker op) terwijl dochterlief lekker met de lalaloopsies zit te spelen op de grond naast de bank en manlief boven aan het douchen js. En verder zijn hier (010) de winkels gewoon open EN zijn de kattenbrokjes op... Dus we moeten zo toch echt even de deur uit. Verder nog steeds in pyama... Dus echt vroeg de deur uit zal het niet worden Maar ik ga soort van haaktherapie doen dit weekend denk ik maar.. Ben echt gesloopt... En notabene net op vakantie geweest dus ik moet echt even beetje me-time dit lange weekend Oh en het enige vastomlijnde plan: zondag gaan we naar het theater voor "reis om de wereld in 80 dagen"
nou idd wat een bokkedag. man is aant werk, kids zijn lam en kijken tv en ik rommel wat aan. eind van de middag komne opa en oma effe op de koffie. thats it
vanochtend lekker gewandeld daarna lekker in bad geweest en de kleine slaapt nu. mijn man is gewoon aan het werk en ik denk dat we vanmiddag binnen blijven en maar wat aanrommelen
Ik ga vloerbedekking kopen voor onze nieuwe slaapkamer en gelijk kijken naar een nieuw bed. Man blijft thuis met de Kids en er komt een vriendje spelen
Hier helemaal niets! Zit nog in pyama, iedereen trouwens. We hebben oude lego van mijn man uitgezocht! Alles op kleur! Dochter zit aan de funloom en zoon kijkt nu cars 1. Straks ff naar Hornbach bakken halen en even koffie drinken bij ouders.