Huh? Lov23 'm gesmeerd?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ytest, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Waarom? Je weet de reden toch niet?

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Vind ik ook meestal, want vaak herken je ze meteen weer door handtekening of manier van schrijven. Maar als het anderen een fijn/veiliger gevoel geeft tja wie ben ik dan ;)

3. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Dat is ook zo denk alleen dat het een hoop werk is om misschien drie keer 'anoniem' een berichtje te plaatsen om vervolgens gewoon weer herkent te worden. Vind het altijd wel grappig dat hier zo vaak voorbij komt dat bepaalde namen niet meer actief zijn om vervolgens te lezen onder welke naam ze wel actief zijn...weg anonimiteit ...

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Account verwijderen en nieuw account maken..

Wat betreft nieuwe naam en herkend worden: Ik denk dat het in de meeste gevallen om meelezers 'van buitenaf' gaat (dus mensen die verder niet op het forum zitten, maar willen weten wat diegene allemaal schrijft). Op telkens dezelfde naam zoeken is natuurlijk makkelijk, het hele forum afspeuren om te kijken wie ze nu zijn is voor de meesten waarschijnlijk te veel moeite.. :p

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wel als ze niet meer anoniem waren o.i.d.

Je kan ook gewoon ondere meerdere accounts tegelijkertijd meeschrijven. ;)

6. Onje

Onje Niet meer actief

Oh echt niet? Waarom niet dan? Volgens mij is er toch ook een mondje die haar naam verandert heeft? Of vergis ik mij nu?

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Nee, klopt.

8. Koon

Koon Niet meer actief

Meer tijd in je gezin steken? Kwestie van computer afsluiten toch? Heb je daar een nieuw account voor nodig? Ik snap em niet hoor...

9. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Dames,
    Het account is op haar verzoek verwijderd. Het is nu niet de bedoeling om te gaan speculeren over de redenen.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina