Ik zie ze ook hoor. Enne een streepje is een streepje. Van harte gefeliciteerd en op naar de eerste echo.
Wauwieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...gefeliciteerd! \/ (volgens mij ben je zelf ook al een feessie aan het bouwen? Ik zie je nergens meer.... )
Hahahaha je hebt helemaal gelijk San! Ik heb het eerst aan mijn man laten zien, die viel zowat van de benen 4 uur later toch nog een testje gedaan voor de zekerheid......mega positief! Wat een wonder! Ik moet het nog ff laten bezinken.......ppfff Bedankt voor jullie lieve reacties meiden! Liefs, Natasja
Gefeliciteerd met je zwangerschap, na veel rondes eindelijk zwanger! Geniet ervan! Groetjes van Senna
Een streep is een streep is een streep is een streep is een streep....... Overduidelijk dus. GEFELICITEERD! Geniet lekker van je roze wolk!
Nou meid Hartelijk gefeliciteerd! Een leuker verjaardagscadeau kun je je niet bedenken. Geniet er lekker van! Groetjes Nancy
Super lieve berichtjes meiden........ik begin het nu langzamerhand ook zelf te geloven Liefs, Natasja
Haha ik kon deze x ook totaal niet geloven. Maar geniet er van! Voor je het weet is het alweer geboren Voel je je wel goed of erg beroerd? Liefssss
Ik merk eigenlijk helemaal niets...niet moe, niet beroerd, geen zere (.)(.), daarom is het misschien ook zo moeilijk voor mij om het te geloven. Maar ik ben natuurlijk erg blij dat er geen symptonen zijn En jij natuurlijk ook gefeliciteerd! Liefs, Natasja
He lieve meid, Van harte! Ik zag je topic nu pas (ali illegalie op het werk) maar zie zeker twee vette strepen hoor! GEFELICITEERD! Elmo
Hey lieverd....jij natuurlijk ook gefeliciteerd he! Het is jouw ook zoooo gegund! Wel bijzonder he? Aldonza, jij en ik vanaf valentijnsdag op het wachtbankje, en alle drie raak! Zo bijzonder..... Liefs, Natasja