Hallo Ik ben al een tijdje bezig geweest met zwanger worden. Afgelopen maandag ben ik flauwgevallen Mijn moeder vertelde mij dat ik een zwangerschapstest moest doen. Na dit advies dus gedaan en Ja hoor de test is positief het was wel een heel licht streepje vertrouwde dit niet en dus naar de huisarts opnieuw getest en Ja hoor weer een licht streepje, dit zou 2 opties kunnen zijn een vroeg stadium van de zwangerschap of een eventuele miskraam. Ik zou volgende week trug moeten komen. 2dagen hierna kreeg ik hele erge steken in mijn buik hierop ben ik naar het ziekenhuis gegaan en hebben ze een inwendige echo gemaakt op de echo was niks tezien in het bloed zat een hcg gehalte van 49. 2dagen hierna moest ik op controle en weer bloedgeprikt en weer een echo gehad weer niks tezien. Mijn hcg gehalte is wel gestegen naar 102. De gynacoloog zij dat dit wel een goed teken kon zijn maar niet teveel hoop hebben. Volgende week moet mijn hcg gehalte hoger dan 2.000 zijn anders zou het een miskraam zijn :s Zit al de heleweek in spaning Heeft iemand dit ook gehad / meegemaakt? Ik ben heel erg bang dat er iets fout zit :'(... Xxx
Sterkte meid, ik hoop op goed nieuws voor je. Ik heb het niet voor de hand gehad dus kan je verder niet helpen sorry. Probeer rustig te blijven en te ontspannen, ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan. Hou je ons op de hoogte?
Heey Dankjewel. Ik zou je op de hoogte houden. Spaning is niet te houden. Ben zo bang dat er iets mis is het is mijn eerste zwangerschap. Nog een weekje vol houden en hopen dat ik wat tezien kryg Xkusje
ik wil je sterkte wensen ,, en probeer je niet te druk te maken is moeilijk weet ik, ik heb het tegen over gestelde, ik heb een echo gehad,, en de gyn dacht een prille zwangerschap te zien,,maar 2 testen gehad nu en die zijn negatief ik moest volgens haar volgende week weer testen,,
Hallo, Ik wilde je even heel veel succes en geduld wensen. Lijkt me echt heel moeilijk dit. Mijn duimen draaien kei hard voor je en tel de dagen met je mee!!!!! Dikke knuffel Esther
Mandy79 dankjewel xx Jij ook sterkte meid. Het is wat allemaal he. Hopelijk komt het goed En dat je test positief wordt. Laat je me weten hoe het afloopt? Kuss
Ester heel erg bedankt!! Vind het kei lief dat jullie zo snel reageren. Zo weet ik dat ik er niet alleen voor sta dankjullie wel allemaal Xx
Ik had ook een heel licht streepje op de test. Zelfs bij de gyn een licht streepje en op de echo niets te zien. Ik was toen pas net net zwanger,dus dan zien ze nog niets. Meestal krijg je pas later een echo. 2 weken later een dikke streep op de test en een heel klein stipje op de echo. Dus hoop houden. nu een gezonde dochter van inmiddels al 7,5 maand.
Ik zit in een soortgelijk schuitje. Echo gehad met exact 5 weken, verdikt baarmoederslijm en mogelijk beginnend vruchtzakje te zien. HCG maar 113. Twee dagen later weer bloed geprikt, HCG toen 169. Niet genoeg gestegen dus het lijkt niet positief. Nu aankomende maandag weer opnieuw bloedprikken, HCG zal dan ook drastisch gestegen moeten zijn om kans te maken op een goede zwangerschap. Dus ook erg spannend allemaal. Voor jou ook sterkte met de onzekerheid.
@ Viva Dankjewel meid gellukiig is het bij jou goedgekomen!! @ lauri dit is dus presies hetzelfde als bij mij de spanning is niet te houden .. We moeten toch een beetje hoop blijven houden jij ook sterkte laat je me weten hoe het maandag is gegaan? Kuss x
Ja zal ik doen. Al moet ik zeggen dat ik zelf geen hoop meer heb. Mijn testen blijven wel donkerder worden maar het gaat maar heel langzaam.
@ lauri we kunnen er wel rekening mee houden dat t fout kan gaan. Mijn vriend is er van overtuigd dat het goed komt dit betwijfel ik eigenlijk. Het gaat een harde klap worden als dit niet zo is @ goofychick dankjewel dat je met me mee duimt xx