hallo ik heb even een vraagje ik ben altijd heel onregelmatig ongi het is nu 7 weken geleden en dacht dat ik het afgelopen weekend zou worden want had echt van die ongi krampen (al een paar dagen)maar had een vrijdag avond zomaar een paar druppels bloed en daarna niks meer heb ook niet meer het gevoel dat ik ongi word wat denken jullie zou dit inneselings bloed kunnen wezen? wie heeft dit ook al eens gehad? groejes
nou dat had ik toevallig s'morgens gedaan want voelde me een beetje anders maar negatief natuurlijk maar daarna kwam pas die paar druppels bloed had ik daarvoor dan al positief moeten testen? of ben ik gewoon te vroeg geweest?
Als die bloeddruppels innesteling waren was je nog te vroeg. Want je lichaam maakt pas HCG aan nadat je vruchtje is ingenesteld. Hoeveel dagen is dat nu geleden?
pff spannend zeg, ik zou over een paar daagjes testen als de duivels nog niet zijn geweest! Liefs meliske
had zaterdag paar druppels bloed en het is nu dinsdag maar voor de rest nog geen duivels gezien! vanaf waneer zou ik kunnen gaan testen? groetjes