Nou het is wel hun winkel en hun overtuiging. Ieder zijn/haar geloof toch? Als ik een winkel zou hebben mag ik het zelf weten en dit is hun winkel dus mogen hun het zelf weten.
Ze houden jou niet tegen om een baby kamer te kopen op zondag..... Alleen wel uit hun winkel. Dat is hun goed recht, van hun mag je hem gerust kopen in een andere winkel.
Dat zal wel, maar iemand heeft aangegeven dat de mensen van babypark het "goed bedoelen" om de webwinkel te sluiten, omdat ik anders in de verleiding zou kunnen komen om toch te winkelen op zondag terwijl dat niet mag (volgens hun geloof). Nou ik maak zelf wel uit wat goed voor me is en ik houd er dus niet van als iemand mij tegen mezelf wil beschermen. Bovendien wil ik helemaal niets kopen ik wil alleen kijken, maar dat kan dus ook niet. Maar goed, zoals ik eerder al aangaf, ze moeten het lekker zelf weten ik vond het alleen apart en vroeg me af waarom de webwinkel gesloten was. Het hoe en waarom zal me verder aan mijn kont oxideren. Ieder zijn ding.
Haha, ja de prijs zal er inderdaad niet minder om zijn. Toen wij vorig jaar gingen trouwen merkten we ook al dat alles met trouwen ervoor gelijk 5x zo duur is en dat geldt inderdaad ook voor alles met baby ervoor heb ik al gemerkt.
Had babypark niet ook een budgetpark versie? Want ik heb mijn campingbedje daarvandaan voor 25 euro ofzo(een topmark) Maar dat kan ik dus niet weervinden..