Hello lady's Dit is mijn eerste ronde voor de 2e en gister was mijn NOD, ik had toen ik veegde wat vies bruine afscheiding en dacht dat ik dus ongie was en deed een tampon in. 2 uurtjes later wou ik me verschonen en haalde hem er dus uit... en het enigste was dus bruine afscheiding. Daarna heb ik voor de zekerheid alleen een inlegkruisje in gedaan en die was schoon en dat bleeftie. Vandaag nog steeds niks....... Wel heb ik een week nadat bevruchting zou moeten plaatsvinden krampjes in mn onderbuik gehad en telkens van die gloeiende tepels. Dat bleef dus gister ook doorgaan en gisteravond was alles weg.... en nu heb ik ook geen krampjes.... Nu las ik toch dat volgens mij zowat alle dames alleen bruinverlies verloren VOOR hun nod... en niet OP of ERNA nod. Dus ik ga er maar van uit dat het geen zwangerschap is... maar wat is het dan wel? iemand ervaring en duurde het lang voordat je ongie werd?( als je dat werd haha)
hoi michelle: nou ik ben een van die meiden die sinds de eisprong tot nu af en toe last heeft van bruin verlies... Ben al bij de HA geweest maar ze zeggen dat het niet veel kwaad kan... Bruin bloed is gewoon oud bloed. Kan zijn dat het je ongi aankondigt maar kan ook zijn dat je wel gewoon zwanger bent.... Ik ben er in ieder geval zwanger mee geworden... en nu nog hopen dat ik het ook blijf natuurlijk
Bij mij begon het toen ik twee dagen overtijd was, ook met bruin slijm. De nacht erna wat roze slijm, de dag erna een beetje roodachtig slijm en vandaag ben ik ongie. Bij mij was het dus helaas de voorbode van een ongie. Hopelijk betekend het bij jou wat anders! Ik zal voor je duimen!
Ik heb het dus alleen gister gehad en zo kort en het was alleen maar vies bruine afscheiding. Mischien breekt idd die duivel een deze dagen wel door! Ps. Gefeliciteerd meid met je zwangerschap
Sommigen meiden hier op het forum hebben het op het moment dat ze ongi moeten worden en dan zijn ze wel zwanger... het is even afwachten of je ongi komt of dat je over een paar dagen misschien wel een +++++ test in je handen hebt...
Bij mij was het dus geen slijm maar troebele afscheiding jaaa hoe leg je dat uit....... het was niet plakkerig zeg maar..... soort van joghurt maar dan wat troebeler. rare lichamen hebben wij toch :s
Ik heb een testje gedaan maar die was negatief ( Sensitest) maar ik deed deze wel savonds en ik drink zon 2 liter water per dag dus mischien dat het water het toch beinvloed heeft. Maar ik wacht denk ik zowieso af tot ik een week overtijd ben en dan ga ik testen... bang voor de teleurstelling weten jullie wel :S
OOHHH DAT HOOP IK ZOOOO GRAAG HAHA maar ik denk niet dat ik mag juigen..... zal natuurlijk wel super zijn in de 1e ronde! Toch vreemd bij mijn zoontje was ik slechts 1 keer de pil vergeten en bingo! ( en niet gepland he)
Je kan het beste in de morgen testen omdat je dan meer hcg in je urine hebt... Ik heb deze ronde tot 18 dagen na mijn eitje gewacht met testen... En toen kreeg ik in de avond zelfs een duidelijke streep (zie mijn album)..... Dus het kan zijn dat je te vroeg getest hebt... Maar bruin verlies zegt niets... je kan alleen afwachten en als je ongi niet komt misschien na het weekend nog eens testen
ja daarom zei ik al ik wacht gewoon ffies af of ik binnen een week die rooie ontvang hihi en daarna test ik. Vind het alleen zo k*t dat afwachten...ik denk de hele dag nergens anders aan.
Zou zeker even testen, ik had ook op de nod heel klein beetje bruin, precies zoals jij het omschreef, maar ben wel in verwachting! Het kan een voorteken van komende ongi zijn of je wordt even schoongemaakt zeg maar als voorbereiding op zwangerschap! Laat je het ons nog even weten? Spannend! xx
Het is nu zondag en er is nog steeds GEEEEEN duivel en de test zei negatief! BAHH ik haat dit zo he... mocht ik nou niet zwanger zijn laat me dan gewoon ongie worden ipv me zo zenuwachtig te maken! Gemeene lichamen hebben wij zeg pfoeh!
Erg hé, die onzekerheid! Ik hoop dat je te vroeg bent met testen en dat hij straks toch positief zal zijn!
dat hoop ik ook zooooooo! Maar ik bereid me voor dat het gewoon binnen nu en een week komt... en dan zul je net zien dan ben ik nog niet ongie en ga ikt esten en dan is hij weer negatief en dan word ik ineens ongie! Zo lullig eigenlijk ook he?! ik voel me namelijk geloof ik niet zwanger. Bij mijn eerste was het niet gepland maar als ik zo terug denk dan denk ik dat ik rond 5 weken dus kwaaltjes begon te krijgen. Maar goed dat wil niks zeggen en wil mezelf geen moed in praten want het is nog maar de 1e ronde! Afwachten Afwachten Afwachten blegghh
Ik heb geen bruine afscheiding, maar witte afscheiding, dit heb ik normaliter alleen als ik rond mijn eisprong zit :S. Als ik morgen nog niet ongi ben ga ik een test doen. Ik hoop voor jou dat het raak is meid!
Hey Fem....heb wel al eens vaker gelezen dat meiden die zwanger waren rond hun nod witte afscheiding hadden. Ik duim dus voor je! En natuurlijk ook voor alle andere.
@Noa: ja, ik las het ineens ook. Dus ik dacht: Hm, het zal toch niet? Of toch stiekem wel? Net een test gedaan, die was neg. () nu dus afwachten tot de rode monsters komen.....
ENNNNNNNNN NOG STEEDS GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN TE BEKENNEN! Ik durf gewoon geen test meer te doen en heb me zelf toch echt voorgenomen om een paar dagen nog te wachten wie weet komt die lelijke nog!