Huh? (ovutesten sensitest)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Saz667, 26 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hey meiden!

Ik weet ff niet meer wat ik hier nu van moet denken.. Ik had begin deze ronde besloten maar te gaan werken met ovutesten, dus zo gezegd, zo gedaan.. Eerste dag van m'n laatste ongi was 14-12, en 19-12 t eerste testje gedaan. Vervolgens om de 2 dagen/om de dag gedaan, en uitgaande van m'n laatste cyclus (34dg) rond m'n berekende ei elke dag.. 3-1 was ie het donkerst, maar nogsteeds niet zo positief als ie hoort te zijn.. Nog een paar dagen doorgetest t/m 9-1 (dus CD 27), en er vanuit gaande dat ik geen ei heb gehad.
    Nu zit ik inmiddels al op dag 44, en voor de gein ff een ovutestje gedaan, en hier komt wederom een licht streepje op!

Maar... hoewel het mogelijk zou kunnen zijn dat ik mijn ei om wat voor reden dan ook heel erg laat heb, dan geeft zo'n ding toch niet ruim 5 weken een licht streepje? En als ik al zwanger zou zijn (wat volgens alle testen so far niet het geval is) dan zou ie toch heel donker moeten zijn?

Zijn er nog meer meiden die ook wekenlang lichte streepjes hebben op hun ovutesten of meiden die misschien enig idee hebben wat dit betekent? Ik heb namelijk echt geen flauw idee wat ik hier nou weer mee moet... :S

Tnx!

2. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Lichte streepjes verschijnen bij mij bv altijd op de ovu testen. En dat heeft te maken met het feit dat je altijd een beetje LH in je lichaam hebt. Ik heb dus ook nooit een volledig witte test maar altijd een streepje erbij. Maar pas bij even donker of donkerder is de test positief. Dus helaas zegt het niets en is het heel gewoon.

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Oh, ok, bedankt voor je snelle antwoord! Hoef ik me daar iig niet meer druk over gaan maken ;)

4. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Geen probleem Saz. Ik word ook zo gek van onzekerheden en maak me zelf ook zo druk bij elk dingetje haha.

5. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    hoi saz,

check ff mijn album voor sensitest testjes

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

fijn Kweb dat je die sensitestjes in je album hebt, kan ik lekker vergelijken :)

bij mij geven ze nu al 5 dagen achter elkaar een licht streepje.. hoop dat hij bij mij binnenkort net zo mag knallen als bij jou :D nu ben ik namelijk onzeker of mijn ei deze maand nog wel komt..

Deel Deze Pagina