Nog een test of naar huisarts?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Emmie24, Feb 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emmie24

Emmie24 Actief lid

Aug 21, 2008
    247
    0
    0
    Hallo allemaal

Sommige van jullie hebben al eerder berichtjes van me gelezen maar zet mijn verhaal hier nog even neer.

Ik ben nu 14 dagen overtijd heb 2 testen van clearblue gedaan de eerste was donderdag ochtend kwam echt een heeeel lichte 2e streep op toen heb ik zaterdag ochtend weer 1tje gedaan die was iets beter te zien.
    Toen had iemand gezegt van probeer die van kruidvat eens ze zeggen dat die gevoeliger is. dus ik die test doen maar die heb ik niet in de ochtend gedaan maar meteen in de middag maar daar kwam niks op te staan.

Wat moet ik nou doen van de week weer een test doen of morgen ochtend gewoon maar de huisarts bellen?

pff wat een verhaal weer he ;)

Groetjes Emmie

2. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Hoi Emmie,

Ik zou nog wachten tot dinsdag en dan weer testen. Is ie dan weer negatief of bijna niet te zien, zou ik naar de huisarts gaan.
    Het is toch vreemd dat je al zo lang overtijd bent en nog geen knalpositieve test hebt. Een bloedtest kan misschien meer aantonen. Sommige vrouwen testen nooit positief of erg laat en zijn toch zwanger....

Ben je trouwens al lang gestopt met de pil? Want misschien heeft het ook met ontpillen te maken en dat daardoor je cyclus ineens langer is....

3. Emmie24

Emmie24 Actief lid

Aug 21, 2008
    247
    0
    0
    nou ik was niet gestopt met de pil maar tussentijds wel buikgriep gehad tja dan weet je het wel he haha.

Vandaar dat het ook zo vreemd is dat ik overtijd ben normaal na mijn strip altijd keurig ongi maar nu niet...

nou dan ga ik dinsdag nog maar een keer een test doen ben benieuwd moet toch welleens een keer duidelijke + op staan :(

4. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Met een buikgriep is de pil idd niet betrouwbaar...

Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!

5. Emmie24

Emmie24 Actief lid

Aug 21, 2008
    247
    0
    0
    nee daarom! dankje wel!

Ik heb al een zoon van 8 maand we zouden ook bijna stoppen met de pil dus best wel toeval als ik wel zwanger zo zijn :D

6. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    @emmie.. ik had ook zo'n cb + test... en ik was zeker ook zwanger...maar goed.. snap wel dat je wat meer duidelijkheid wil.. en een knallende test..wanneer heb je voor het laatst getest?

Share This Page